اخبار

مهندس نعمتی: هسته گزینش نظام اداری ، کشور را بیمه کرده است

به گزارش روابط عمومی شرکت ملّی پست، مهندس نعمتی در روز شنبه همزمان با 15 دی ماه ، روز ملّی گزینش در جلسه ای که با حضور علوی دانا مدیر هسته ی مرکزی گزینش شرکت ملّی پست، اعضاء و کارکنان این حوزه و هادوی مدیر کل مدیریت عملکرد برگزار شد. ضمن تبریک به مناسبت این روز افزود: ایجاد گزینش در اداره ها و سازمان های دولتی موجب شده، نظام شایسته سالاری بر کشور حاکم شود، و افراد پاک و متعهّد در رأس امور قرار بگیرند.

وی با اشاره به نیرو محور بودن شرکت ملّی پست، اظهار داشت: تمرکز بر روی  گزینش افراد شایسته و امین، به ویژه در جایگاه توزیع، نامه رسانی و حمل بار ، به عنوان ویترین اصلی پست و مهمترین نقطه ی تلاقی مردم با این شبکه، همواره با حسّاسیت و جدّیت خاصی از سوی هسته ی گزینش دنبال شده ، و خوشبختانه تاکنون افراد مناسبی به کار گرفته شده اند.

نعمتی از شبکه پستی کشور به عنوان یکی از پرجمعیّت ترین سازمان ها و شرکت های دولتی نام برد و افزود: مدیریت این مجموعه ی عظیم و تحقق اهداف تعالی آن،  تنها در سایه ی همکاری گزینش، بازرسی و حراست امکان پذیر خواهد بود.

معاون وزیر اظهار داشت: جذب و بکارگیری افراد ، در چهارچوب اهداف و اصول نظام مقدّس جمهوری اسلامی، همواره توسط نهادهای انقلابی اعم از گزینش و حراست با جدّیت دنبال می شوند.

مهندس نعمتی در ادامه، پرهیز از اعمال سلیقه در برخوردهای گزینشی از سوی مسئولین هسته ی گزینش را ، مورد ستایش قرار داده و تصریح کرد: گزینش و انتصاب افراد شایسته ، حقّ نظام است، که این حق می بایست با دقت در لایه ها و سطح های مختلف جاری شود.

مدیرعامل رعایت چارچوب های اخلاقی و اسلامی را در واحدهای دولتی از سوی پیمانکاران در بخش غیردولتی ، مورد تاکید قرار داد و افزود: هسته های گزینش می بایست این امر مهم را نیز پیگیری و در چارچوب انتظارات نظام مدیریت نمایند.

رئیس هسته گزینش شرکت ملّی پست نیز در  طی سخنانی گفت: فعّالیت و عملکرد این مجموعه براساس رسالت ذاتی آن و مطابق با قوانین شرع مقدّس اسلام، نظام جمهوری اسلامی و به دور از اعمال سلیقه های شخصی می باشد.

علوی دانا رعایت منویات مقام معظّم رهبری را ، اساس کارها و اقدامات هسته ی گزینش عنوان کرد و افزود: گزینش مانع و رقیب سازمان و شرکت نیست، بلکه چشم بیننده ، گوش شنونده و همراه مجموعه می باشد و خوشبختانه مدیران شبکه پستی، همواره نگاه مثبتی به جایگاه گزینش داشته و دارند.

ایشان در ادامه ضمن ارائه  ی گزارشی از عملکرد نه ماهه هسته گزینش، اظهار داشت: نکته سنجی و رعایت منافع شرکت، از اصل اساسی همکاران این حوزه در رسیدگی به پرونده ها می باشد.

در پایان با اعطای لوح تقدیر، از کارکنان هسته ی مرکزی گزینش شرکت ملّی پست، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا