نرخ پستی ارسال نشریات زیاد نشده است

شرکت ملی پست، بنا بر مسئولیت اجتماعی، و با هدف حمایت از فعالیت حوزه ی فرهنگ و مطبوعاتی، همواره اقلام فرهنگی را، از جمله روزنامه ها، کتاب و … مشمول نرخ تخفیفی ، نسبت به سایر اقلام  هم وزن، قبول و ارسال می کند، بر این اساس هرگونه مرسوله ای که، با اهداف تجاری وارد چرخه ی پست شود،  اعم از اوراق چاپی تجاری،  از قبیل کاتولوگ، کاغذهای تبلیغاتی، فهرست قیمت، اطلاعیه یا مجلاتی که حجم بالای صفحه های آن را محتوای تبلیغاتی تشکیل دهد، صرف نظر از ترتیب انتشار آنها، مشمول برنامه های حمایتی و  تخفیف نمی شوند.

ساماندهی ارسال پست مطبوع در هفته های گذشته، نارضایتی برخی از نشریات را به دنبال داشته، و این تصور را به وجود آورده که شرکت ملی پست تعرفه «ست مطبوع » را زیاد کرده است، حال آنکه نرخ پست مطبوع برای نشریات دارای ویژگی های این سرویس،  افزایشی نداشته است. در عین حال،  این شرکت آمادگی دارد ، پاسخگوی درخواست ها و شکایت های احتمالی،  در این رابطه باشد.

تیم خبری پست بار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *