اخبار

ارسال سریع و آسان از درب خانه به سراسر دنیا با پستکس

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های زندگی انسان‌ها، از گذشته‌های دور، ارسال نامه و حمل نقل کالا از نقطه‌ای به نقطه دیگر در سطح کشور یا حتی در سطح بین‌المللی بوده است. از همین رو نهادهای پستی از دیرباز در قالب‌هایی چون چاپار و پیک با تاسیس ایستگاه‌هایی به ارائه خدمت در این زمینه می‌پرداختند.در این میان پستکس ارسال سریع و آسان را برای همگان مغان آورده است

به گزارش ایسنا بنابر اعلام پستکس، امروزه ضرورت وجود نهادهای ارائه دهنده خدمت در زمینه پست، به عنوان یکی از نیازهای اجتماعی انسان‌ برای برقراری ارتباط، علی‌رغم پیشرفت‌ تکنولوژی‌های ارتباطی، همچنان به قوت خود باقی است. به ویژه با افزایش مشغله افراد در دنیای مدرن، همه‌گیری کووید ۱۹، و افزایش روزافزون خریدهای اینترنتی، نیاز به نهادهایی که فرایند حمل و نقل و ارسال کالا را بیش از پیش آسان کنند، احساس می‌شود.

پستکس، به عنوان یکی از اولین هاب پستی ایران، یکی از این نهادهای پستی است که با ارائه خدمات متنوع و کاملا آنلاین پستی، امکان ارسال پستی کالا و حمل و نقل آن را به شکل درب تا درب برای متقاضیان فراهم کرده است. این سامانه امکان ارسال مرسوله برای همه افراد به ویژه صاحبان مشاغل و صنایع، به اشکال گوناگونی چون: پیک درون شهری، پست داخلی، پست پیشتاز و پست بین المللی، حمل و نقل سنگین، ارسال سازمانی و سفارش انبوه را با قابلیت رهگیری آن فراهم کرده است.

پستکس  چیست؟

ارسال سریع و آسان

با توجه به افزایش روزافزون استفاده از خدمات پستی به واسطه خریدهای آنلاین، تحویل بسته‌های پستی به شرکت‌های پست برای مردم و به ویژه آنلاین‌شاپ‌ها و مراکزی که ارسال پستی در حجم انبوه دارند، با توجه به ترافیک، مشغله‌ فراوان و وقت‌گیر بودن، به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم تبدیل شده است.

پستکس به عنوان اولین هاب پستی ایران، به ارائه خدمات پستی آنلاین و به شکل درب تا درب می‌پردازد. به شکلی که با استفاده از پستکس، متقاضیان می‌توانند به راحتی با مقایسه کیفیت و قیمت، یکی از سرویس‌های پستی موجود از جمله شرکت پست، چاپار، تیپاکس و… را برای ارسال بسته پستی خود، از طریق وبسایت پستکس انتخاب کنند. به این ترتیب، پستکس به عنوان واسطه میان فرستنده و شرکت پستی، اقدام به دریافت بسته پستی و تحویل آن به شرکت مورد نظر می‌کند.

پستکس؛ ارسال سریع و آسان از درب خانه به سراسر دنیا

ارسال بسته پستی تنها از درب منزل

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از پستکس، جمع‌آوری بسته‌های پستی از درب منازل و تحویل آن به شرکت‌های پستی است. این موضوع در مقایسه با استفاده مستقیم از شرکت‌های پستی، با توجه به آن‌که هزینه آن با تخفیف محاسبه شده و هزینه‌های رفت و آمد تا شرکت‌های پستی مورد نظر از فرایند ارسال حذف می‌شود، موجب صرفه‌جویی بسیاری در وقت و هزینه‌ها می‌شود.

پست داخلی با پستکس

پستکس در زمینه ارائه خدمات درب تا درب داخلی پستی، این امکان را فراهم کرده، تا فرستنده، به شکل کاملا آنلاین، پیش از ارسال بسته خود، تنها با وارد کردن وزن، حجم، مبدا، مقصد و روش پرداخت خود مانند پیش کرایه، پس کرایه، پرداخت در محل، ارسال رایگان و خرید و فروش امن یا همان «امنیتو» به راحتی تشخیص دهد که کدام شرکت پستی، با چه سرویسی، در چه مدت زمانی و چه قیمتی مرسوله را به مقصد خواهد رساند.

همچنین فرستنده می‌تواند با خرید اعتبار سالیانه در سامانه پستکس از خدمات پس کرایه یا پرداخت توسط گیرنده استفاده کند. ضمن این‌که خدمات پیشکرایه و خرید و فروش امن، از همان لحظه ثبت نام برای پست داخلی فعال است.

مشتری می‌تواند در صورت ضرورت از خدمات بسته بندی و چاپ لیبل پستکس استفاده کند و بلافاصله پس از ثبت کالای خود، با دریافت کد رهگیری ، از طریق سرویس رهگیری پیامکی ، مرسوله خود را پیگیری کند.

ارسال  به ۱۸۰ نقطه دنیا با پستکس

از دیگر خدمات پستکس، فراهم آوردن امکان ارسال بسته پستی به به اقصی نقاط دنیا به شکل درب تا درب و با قیمت قطعی است. در حال حاضر چندین شرکت عرضه کننده سرویس پست خارجی، در بخش پست بین المللی پستکس فعالیت می‌کنند که موجب پوشش پستکس در ۲۰۲ کشور دنیا شده است.

با استفاده از خدمات پست خارجی پستکس، مشتری می‌تواند به راحتی عکس کالای مد نظر خود را در سامانه پستکس بارگذاری کرده و شرکت سرویس دهنده را انتخاب کند، به این ترتیب پستکس تا یک ساعت بعد قیمت قطعی ارسال خارجی را اعلام کرده و پس از ثبت نهایی سفارش، اقدام به دریافت بسته پستی از درب منزل می‌کند. سپس پستکس بسته مورد نظر را به ستاد اجرایی شرکت پستی در کشور واسطه ارسال کرده و بسته پستی از آن ستاد از طریق سرویس‌های پست بین المللی از جمله DHL و FEDEX به کشور مقصد ارسال می‌شود.

پیک درون شهری با پیک هاب

از دیگر خدمات پستکس، همکاری با شرکت‌های عرضه کننده پیک درون شهری است. به این ترتیب تمامی شرکت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین می‌توانند ارسال سریع و آسان و به شکل آنلاین، تنها در ۶ ساعت، کالاهای خود را در داخل شهرهای خود به نقاط مورد نظر ارسال کنند. از مزایای استفاده از پیک درون شهری پستکس، عدم محاسبه قیمت بر اساس فاصله، ترافیک و ساعت ارسال است. همچنین، این خدمات در حال حاضر در تهران و ۱۸۰  شهر کشور فعال و قابل استفاده است.

پستکس؛ ارسال سریع و آسان از درب خانه به سراسر دنیا

کالا رسان حمل و نقل و ارسال سریع و آسان با پستکس

مشتریان پستکس، همچنین می‌توانند با استفاده از خدمات کالا رسان این سامانه. بسیاری از کالاهای سنگین خود را تا ۱۳۹ کیلوگرم، با قیمتی مناسب به اقصی نقاط کشور ارسال کنند. به این ترتیب که مشتریان، با ثبت موقعیت مکانی خود از طریق پستکس، اقدام به ارسال درخواست، به نزدیک‌ترین اتوبوس و شرکت‌های حمل و نقل کرده و با پذیرش درخواست از سوی راننده، حمل مرسوله آغاز می‌شود.

ارسال سریع و آسان

پستکس در شبکه‌های اجتماعی

استفاده از پستکس علاوه بر سایت و اپلیکیشن این شرکت از طریق اپلیکیشن آپ و هایپر جت و آچاره نیز برای استفاده موقتی از خدمات آن نیز امکان‌پذیر است.

ضمن این‌که کاربران فروشگاه ساز بیدوک، وردپرس یا ناپ کامرس می‌توانند به راحتی از خدمات این سامانه از طریق افزونه سامانه جامع پستکس استفاده کنند.

منبع : خبرگزاری ایسنا

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. ارسال به تمام کشور ها انجام میشه ؟؟ و چه محدودیت های از لحاظ وزنی وجود داره برای ارسال خارجی ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا