اخبار

پست از مشاركت با شركت های فعال در حوزه تجارت الكترونیك استقبال می كند

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید به موضوع ظرفیت های خوب شرکت  پست در حوزه ی حمل و نقل و لجستیک گفت: پست از مشارکت با شرکت های فعال تجارت الکترونیک استقبال خواهد کرد.

حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ، در جلسه شورای اداری پست سمنان، با اشاره به نقاط قوت شرکت ملی پست گفت: توسعه ی زیرساخت ها و مولد بودن ، فرصتی است که باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده نمود.

وی با تاکید به این موضوع ، که پست می تواند با مشارکت شرکت های بزرگ و کوچک فعّال،  در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت خود را گسترش دهد، گفت: پست شریک خوبی برای این قبیل از شرکت هاست، چرا که علاوه بر ناوگان گسترده، از امکانات خوب و فضاهای مناسبی برخوردار است،  که استفاده و بهره مندی از این فرصت،  برای فعالان حوزه تجارت الکترونیک بسیار فرصت عالی است، ضمن آن که به نفع شرکت پست نیز خواهد بود.

نعمتی با تصریح این نکته که، شرکت پست توان و زیرساخت های  لازم برای گسترش و توسعه فعالیت های مختلف را دارد گفت: از دیگر ویژگی های شرکت ملی پست، وجود بانک های اطلاعات مکانی،  و کد پستی این شرکت است،  که امروزه زیرساخت بسیاری از خدمات الکترونیکی است،  و در این زمینه نیز آمادگی کامل،  برای همکاری با فعالان این حوزه را دارد.

مدیرعامل در ادامه اظهار داشت: باید در مدیریت فروش خدمات، بازاریابی و طراحی سرویس های جدید، مدیریت منابع کلیدی، وفضاهای موجود، ارتباط خوب با مشتری، و حفظ آنها تحول بزرگی ایجاد نمود، تا با استفاده از نشان شرکت ملی پست و اعتبار شاخص امانتداری، جایگاه مهم و اثرگذار خود را در جامعه حفظ  کند، و در ارائه خدمات و مشتری مداری پیشرو باشیم.

دراین جلسه مشیری، مدیرکل پست استان سمنان،  با دادن گزارش کاملی از وضعیت پست استان، به تفکیک جداول ترافیک،  و درآمد سرویس های مختلف را بررسی و مقایسه آماری نمود.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا