کاربردی

پست خارجی و خدمات شایان پستکس در این حوزه

پستکس با اتکا بر امکانات پست داخلی و نمایندگی های گسترده خود، برای اولین بار در کشور موفق گردیده است تا خدمات پست خارجی را به صورت درب تا درب و امکان تایید قطعی قیمت، به انجام رساند.

پست خارجی

شرکت های پست خارجی

در حال حاضر در بخش پست خارجی پستکس، چندین شرکت عرضه کننده سرویس پست خارجی، مشغول به سرویس دهی هستند که این امر باعث شده است تا این شرکت ارسال خارجی به 202 کشور را پوشش دهد. همچنین تنوع این کوریر سرویس ها باعث گردیده امکان ارسال طیف وسیعی از اقلام پستی به اقصی نقاط دنیا موجود باشد. بدین معنی که شرکتهای عرضه کننده پست خارجی در یک یا چند کشور، در خارج از ایران دارای ستاد اجرایی بوده و کلیه کالاها و مرسولاتی که از ایران ارسال میگردد، ابتدا به کشوری که شرکتی پستی دارای ستاد باشد ارسال میگردد و پس از ورود کالا به کشور واسط، از آن نقطه مرسوله با استفاده از سرویس های پست بین المللی مانند DHL یا FEDEX به کشور مقصد ارسال میگردد. مضاف بر این پستِکس برای خدمات پست خارجی، با شرکت های‎ PDEو BSW،چاپار،ماهکس و شیپیتو همکاری می‌نماید.

مزایای استفاده از پستکس

همانطور که پیش از این گفتیم تنوع کوریرها در پستکس امکان ارسال بسیاری از کالاها را به طور مستقیم و غیر مستقیم میسر کرده است. برای مثال توجه شما را به ذکر یک مثال جلب می‌کنیم: ارسال آجیل از ایران به آمریکا و امارات متحده عربی از سوی کشورهای مقصد ممنوع شده است. حال اگر آن شرکت پستی دارای ستادی در اروپا باشد با توجه به اینکه ارسال آجیل از ایران به یونان آزاد است لذا ارسال آجیل از ایران به امریکا از طریق شرکتی که ستاد در اروپا دارد مقدور می‌شود.

قیمت گذاری در سرویس های خارجی

با توجه به اختلاف قوانین گمرکی در کشورهای جهان،امکان عرضه قیمت قطعی برای مراسلات در پست خارجی وجود ندارد. اما در پستکس، پس از بارگذاری عکس کالاهای مد نظر فرستنده، و انتخاب شرکت سرویس دهنده، کوریر منتخب در مدتی کمتر از یک ساعت امکان و قیمت قطعی ارسال را از طریق پیامکی حاوی لینک پرداخت برای متقاضی ارسال می‌نماید.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. استعلام گیری پست خارجی و ارسال بار خارجی با پستکس کار رو راحت کرده

  2. در بخش پست خارجی پستکس، چندین شرکت عرضه کننده سرویس پست خارجی، مشغول به سرویس دهی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا