تعرفه پستی یکی از عوامل کلیدی است که هنگام ارسال بستهها و محمولههای مختلف باید به آن توجه داشت. هزینههای […]
هوش مصنوعی به سرعت در حال تغییر دنیای کسبوکار است و نقش بازاریابان و بازرگانان نیز از این تغییرات مستثنی […]
پودو (PUDO) به عنوان یکی از نوآوریهای مهم در زمینه حمل و نقل و پستی، ترکیبی از دو اصطلاح Pickup […]
در دنیای به هم پیوسته امروز، تجارت بینالمللی به سرعت در حال گسترش است و با ظهور تجارت الکترونیک و […]
در دنیای امروز که رقابت در عرصه تجارت الکترونیک به اوج خود رسیده است، تحویل کالا به مقصد نهایی یکی […]
افزایش قیمت پست پیشتاز و اضافه شدن وزن حجمی به قیمتهای پستی به دلیل رشد سریع خریدهای اینترنتی و افزایش […]
فناوریهای دیجیتال نقشی تحولآفرین در بخش پستی ایفا میکنند و بهسرعت در حال تغییر نحوه ارایه خدمات و تعامل با […]
بازاریابی انبوه (مس مارکتینگ Mass Marketing) یا بازاریابی کلان یکی از استراتژیهای قدیمی و موثر در دنیای تبلیغات است که […]
نیچ مارکتینگ یا بازاریابی گوشه یکی از موثرترین استراتژیهای بازاریابی است که کسبوکارهای کوچک میتوانند از آن برای جذب مخاطبان […]
دیجیتالی کردن صنعت پست، به معنای استفاده از فناوریهای نوین برای بهبود و افزایش کارایی خدمات پستی است. این تحول […]
پسکرایه یکی از روشهای نوین و هوشمندانه در صنعت حمل و نقل است که با استفاده از آن، فرستنده میتواند […]
در دنیای امروز، ارسال مرسولههای پستی به یکی از نیازهای اساسی افراد و کسبوکارها تبدیل شده است. محاسبه دقیق و […]