تعرفه پستی به چه مواردی بستگی دارد؟

تعرفه پستی یکی از عوامل کلیدی است که هنگام ارسال بسته‌ها و محموله‌های مختلف باید به آن توجه داشت. هزینه‌های […]

‏نقش در حال تحول بازاریابان و بازرگانان در عصر هوش مصنوعی‏

هوش مصنوعی به سرعت در حال تغییر دنیای کسب‌وکار است و نقش بازاریابان و بازرگانان نیز از این تغییرات مستثنی […]

پودو (PUDO) چیست؟

 پودو (PUDO) به عنوان یکی از نوآوری‌های مهم در زمینه حمل و نقل و پستی، ترکیبی از دو اصطلاح Pickup […]

لجستیک فرامرزی

در دنیای به هم پیوسته امروز، تجارت بین‌المللی به سرعت در حال گسترش است و با ظهور تجارت الکترونیک و […]

افزایش قیمت پست پیشتاز و اضافه شدن وزن حجمی قیمت‌های پستی

افزایش قیمت پست پیشتاز و اضافه شدن وزن حجمی به قیمت‌های پستی به دلیل رشد سریع خریدهای اینترنتی و افزایش […]

فناوری‌های دیجیتال و نقش تحول‌آفرین آن‌ها در بخش پستی

فناوری‌های دیجیتال نقشی تحول‌آفرین در بخش پستی ایفا می‌کنند و به‌سرعت در حال تغییر نحوه ارایه خدمات و تعامل با […]

بازاریابی انبوه

بازاریابی انبوه (مس مارکتینگ Mass Marketing) یا بازاریابی کلان یکی از استراتژی‌های قدیمی و موثر در دنیای تبلیغات است که […]

نیچ مارکتینگ یا بازاریابی گوشه

نیچ مارکتینگ یا بازاریابی گوشه یکی از موثرترین استراتژی‌های بازاریابی است که کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از آن برای جذب مخاطبان […]

مزایای دیجیتالی کردن صنعت پست

دیجیتالی کردن صنعت پست، به معنای استفاده از فناوری‌های نوین برای بهبود و افزایش کارایی خدمات پستی است. این تحول […]

پسکرایه، شیوه‌ای نوین در حمل و نقل و ارسال کالا

پسکرایه یکی از روش‌های نوین و هوشمندانه در صنعت حمل و نقل است که با استفاده از آن، فرستنده می‌تواند […]

محاسبه قیمت مرسوله پستی

در دنیای امروز، ارسال مرسوله‌های پستی به یکی از نیازهای اساسی افراد و کسب‌وکارها تبدیل شده است. محاسبه دقیق و […]

بهترین شرکت پست و لجستیک در ایران

بهترین شرکت پست و لجستیک در ایران کدام است؟ انتخاب یک شرکت پستی معتبر و قابل اعتماد برای ارسال مرسولات […]

1 7 8 9 10 11 45