پستکس بعنوان جامع ترین سامانه حمل درب تا درب کشور همواره بدنبال ساده تر و مقرون بصرفه تر نمودن فرآیند حمل و نقل و ارسال برای مشتریان خود می باشد.یکی از این فرآیندها رهگیری مرسولات پستی است که در این مقاله با آموزش رهگیری مرسوله از پنل پستکس و شرکت ملی پست ایران در خدمت شما باشیم.
در ابتدای امر توصیه می نماییم با مطالعه قوانین ، از ممنوعات ارسال مطلع باشید تا در روال ارسال به مشکل بر نخورید.همچنین در نظر داشته باشید که می توانید در تمامی مراحل کلیه ی سوالات و مشکلات خود را با تیم پشتیبانی پستکس در میان بگذارید.
بخش اول
. میشویم www.postex.ir در مرحله اول وارد سایت پستکس به ادرس
2-در این مرحله شماره 24 رقمی بارکد یا شماره سفارش خود را وارد کنید.و روی گزینه رهگیری مرسوله کلیک کنید.
3-تمامی اطلاعات مرسوله شما اعم از روش ارسال مرسوله پستی ، تعرفه پستی ، کد پستی و غیره نمایش داده میشود و میتوانید اخرین وضعیت مرسوله خود را مشاهده کنید.
بخش دوم
4-رهگیری مرسوله پستی از طریق شماره سفارش.
5-با تایپ کردن شماره سفارش خود در بخش نشان داده شده در تصویر رهگیری مرسوله شما انجام شده و میتوانید از اخرین وضعیت و همچنین سایر مشخصات این سفارش مانند نوع سرویس انتخابی ، کد پستی و … آن مطلع شوید.
بخش سوم
www.newtracking.post.ir رهگیری مرسولات پستی از طریق پنل شرکت ملی پست به نشانی ایران به آدرس
لطفا با ارائه نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر یاری فرمایید ، 7 روز هفته ، 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما هستیم
تلفن های تماس و پشتیبانی :
021-91300250