مدیریت و پشتیبانی در شرکت پستکس

مدیریت

موفقیت در هیچ مجموعه‌ای تصادفی نیست. بلکه حاصل ساعت های متمادی تلاش سخت به همراه تعهد و تخصص است. اما سوالی که احتمالا در ذهن مخاطب شکل می‌گیرد این است که تعهد و تخصص شعار تمامی شرکت هاست، پس چرا این مهم برای تمام مجموعه‌ها محقق نمی‌شود.
جواب این سوال تنها یک کلمه است: مدیریت !. یک کلمه و هزاران خط توضیح و تفسیر. برخلاف باور عامه که ریاضیات را مادر علوم می‌دانند، مادر علوم و پایه‌ی تمامی پیشرفتت های امروز بشری علم مدیریت است.

مدیریت

مدیریت و پشتبانی در کوریر سرویس ها

کوریر سرویس ها را با توجه به نقش کلیدی‌شان در جابجایی های درون شهری و برون شهری، می‌توان یکی از مشاغل حساس و استراتژیک دانست. پاسخ به اعتماد مشتریان سرفصل تعهدات این شرکت ها است که منجر به حفظ اعتبار برندشان خواهد شد.هرچه تعداد نیروی انسانی شرکت ها بیشتر باشد، مدیریت آن نیز سخت،تر است. لیکن با مدیریت درست می‌توان این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

برای مشتریان بسیار حائز اهمیت خواهد بود که در ضمن امانت‌داری، مرسولات آنها در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مقصد برسد. چنانچه این اعتماد حاصل شود، با رونق پست لجستیک، بسیاری از مشاغل خرد یا خانگی و نیز کسب و کار های آنلاین نیز رشد و توسعه خواهند یافت. کاهش ترددات شخصی و ماشین های تک سرنشین و به تبع آن کاهش ترافیک و آلودگی هوا، از دیگر آثار این اعتماد است.

هاب ، راهکاری برای مدیریت و بهینه سازی سرویس های کوریر

با افزایش حجم مراسلات، بخصوص در ایام پاندمی، تعداد سرویس های پستی نیز افزایش یافته است. لذا علاوه بر مدیریت درون سازمانی برای شرکت های مذکور، مدیریت بین سازمانی در بازار هدف برای این بیزینس نیز به چالشی جدید تبدیل شده است. مدیریتی که که هم منافع سرویس ها را تامین کند و هم منجر به صیانت از حقوق مشتریان شود.

وجود شرکت های همکار، بازار رقابتی را رقم می‌زند. سلامت و حفظ حقوق مشتریان در این بازارها، در گرو شفافیت و اطلاع رسانی درست و به موقع است. به عنوان مثال چنانچه مشتری از قیمت، کیفیت و مدت زمان ارسال بسته خود توسط سرویس های مختلف آگاه باشد، می‌تواند مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کند. و این امری است که توسط هاب های پستی انجام پذیر است. همچنین با توجه به تجمیع سفارشات در سامانه هاب، ضمن همپوشانی درست کوریرها در خدمات رسانی، اوردر های آنها نیز تامین خواهد شد.

پستکس اولین و بزرگترین هاب پستی در کشور

شرکت پستکس، به عنوان اولین و بزرگترین هاب آنلاین پستی در کشور، توانسته است با ارائه خدمات ویژه از جمله سرویس درب تا درب و نیز خدمات بسته بندی، روزانه چندین هزار سفارش را در سطح کشور ثبت کرده و برای ارسال به کوریر های موجود تحویل دهد.

مشتریان در سایت پستکس ، می‌توانند به راحتی و با مقایسه سرویس های متنوع پستی از جزئیات خدمات آنها مطلع شده و بر حسب نیاز مناسب ترین آنها را انتخاب کنند. پستکس در حال حاضر با تمام کوریرهای مطرح در کشور فعالیت داشته و به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان است.

3 thoughts on “مدیریت و پشتیبانی در شرکت پستکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *