مشتری مداری در پستکس

مشتری مداری

اگر شرکت های موجود در کشور را در یک دسته بندی کلی به شرکت های دولتی و خصوصی تقسیم کنیم، باید گفت که حیات و ممات شرکت های خصوصی بر خلاف شرکت های دولتی وابسته به مشتری است. با این توضیح به نظر می‌رسد یکی از مهمترین راه های ماندگاری در بازار، جلب اعتماد مشتریان از راه مشتری مداری و بالابردن میزان رضایتمندی آنها است.

مشتری مداری

مشتری مداری و راه های تحقق

افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق مشتری مداری و ارائه خدمات جانبی در شرکت های خصوصی محقق می‌شود. البته باید توجه داشت که اولین گام در مشتری مداری ارائه کیفیت مطلوب است. و پس از آن خدمات جانبی مورد توجه قرار می‌گیرد. پستکس نیز با رعایت این اصل و پس از حفظ کیفیت در مراسلات پستی، در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان، خدمات جانبی ارائه می‌کند که در ادامه به آن اشاره می‌شود.

ارائه کد رهگیری

مشتریان پس از ثبت سفارش در سامانه پستکس و انتخاب کوریر مورد نظر، کد رهگیری دریافت می‌کنند. این کد به آنها امکان می‌دهد که در هر لحظه از موقعیت مکانی مرسوله خود مطلع باشند. بدین ترتیب امکان مفقودی و یا تاخیر در ارسال به حداقل خواهد رسید.

برای پیگیری به وسیله کد رهگیری کافی است در قسمت رهگیری، در سایت پستکس، کد مورد نظر را درج نموده و جست و جو کنید.

بسته بندی و چاپ لیبل برای مشتری

خدمات بسته بندی و چاپ لیبل

در ارسال با پستکس، و در راستای مشتری مداری ، خدمات جانبی از جمله بسته بندی و چاپ لیبل به مشتری ارائه می‌شود، بدین ترتیب که در صورت نیاز پس از جمع آوری بسته پستی از درب منزل، در صورت انتخاب مشتری، بسته به بهترین شکل ممکن توسط مامورین بسته بندی شده و سپس ارسال می‌شود.

پستکس همچنین برای مشتریانی که قصد توسعه و تبلیغ برند خود را داشته باشند، امکان چاپ لیبل را فراهم کرده است. چاپ لیبل توسط تمام نمایندگی های پستکس در سراسر کشور انجام شده و بدین صورت سعی بر مشتری مداری وافزایش رضایتمندی آنها می‌شود.

سوالات متداول

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل مشتری وجود دارد؟

برای این کار می‌بایست با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید. سپس با کلیک روی گزینه «حساب من» به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش «اطلاعات کاربر» امکان «ویرایش اطلاعات»وجود دارد.

نکته قابل توجه در این مبحث این است که، چنانچه به ایمیل خود دسترسی نداشته باشید، به دلایل حفظ امنیت کاربری و مشتری مداری ، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

آیا پس از تایید شماره همراه در مراحل ثبت نام، میتوانم شماره خود را تغییر دهم؟

شما زمانی می‌توانید شماره خود را تغییر دهید که شماره همراه جدید نیز تایید شود. در صورتی که شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کردید، جهت جلوگیری از سوءاستفاده یا مشکلات احتمالی، شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایید.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه «سفارشات من» کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود

آیا می‌توانم برای شخص دیگری ثبت سفارش کنم و تحویل آن شخص شود؟

بله. پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد:

  • ورود به سامانه
  • اطلاعات ارسال سفارش
  • بازبینی سفارش
  • اطلاعات پرداخت

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش « انتخاب آدرس»، می‌توانید با انتخاب گزینه «افزودن آدرس جدید» آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

مشتری مداری خط و مشی پستکس

ما در تیم پستکس، به خوبی از این موضوع آگاه هستیم که فلسفه وجودیمان خدمت به مشتری و راز پیشرفت در این حوزه مشتری مداری و جلب اعتماد آنهاست. لذا تمام تلاشمان بر این است که ضمن فائق آمدن بر مشکلات پیش رو و ارائه خدمات فناورانه پستی، در رونق اقتصادی و توسعه زیرساخت های تجارت الکترونیک نیز نقش آفرین باشیم.

4 دیدگاه برای “مشتری مداری در پستکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *