پست

راهکارهای موثر برای افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی

افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی

راه های افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی

از مهمترین راه های افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارائه تخفیف و کوپن

یکی از مهمترین و اصلی ترین ابزار تبلیغاتی خرده فروشی های آنلاین همواره کوپن بوده است. از این رو نیازی به بیان قدرت آن روی افزایش فروش نخواهیم داشت. بدون شک همواره مشاهده نموده اید که از نوپاترین تا بزرگترین فروشگاه های اینترنتی ایران به مناسبت ها، روش ها و بهانه های مختلف کدهای تخفیفی به مشتریان خود ارائه می دهند. اما باید این نکته را به خاطر سپرد که از کوپن های تخفیفی می توان استفاده بیشتری کرد و از نقش آن در افزایش انگیزه خرید مشتریان نمی توان غفلت کرد. در عصر تکنولوژی کوپن می تواند به عنوان طعمه برای گیر انداختن مشترکین جدید ایمیل نیز مورد استفاده قرار گیرد و با استفاده از ایمیل مارکتینگ می توان این افراد را به مشتریان وفادار تبدیل ساخت.

ارائه خدمات فروش

یکی از مهمترین فاکتور های افزایش فروش و محبوبیت فروشگاه اینترنتی ارائه خدمات در هنگام فروش و پس از فروش کالا هست. این خدمات شامل بسیاری از موارد مانند ارسال رایگان کالا ، پست مرسوله در کمترین زمان ممکن ، استفاده از سرویس پرداخت در محل (COD) ، ارائه خدمات پس از فروش مثل مرجوع کردن کالا تا یک زمان مشخص شده و …

بیشتر بخوانید

سرویس سابکس چیست؟

جایزه دادن

ایرانی ها به طور کلی طرفدار چیزهای رایگان هستند از این رو با جایزه دادن می توانید کاری کنید تا برند شما به محبوبیت دست یابد. در صورتی که تبلیغ جایزه های خود را روی وب سایت و رسانه های اجتماعی قرار دهید بیشتر در معرض دید مشتریان قرار خواهد گرفت و این امر باعث طولانی تر شدن لیست ایمیل های شما و افزایش فروش شما خواهد شد.

برگزاری مسابقه

یکی دیگر از روش های افزایش فروش و آگاه سازی کاربران بیشتر فضای مجازی با یک برند تجارت الکترونیک و یا فروشگاه آنلاین برگزاری مسابقه می باشد. فروشگاه های آنلاین با استفاده از این روش قادر به تشکیل جامعه و افزایش تعداد بازدیدکنندگان از وب سایت های خود خواهند بود و در نهایت می توانند از این طریق فروش خود را افزایش دهند.

ایجاد چالش

از دیگر روش های رشد فروش ایجاد چالش می باشد. این روش یک راه سرگرم کننده می باشد که به عنوان یک ایده قدرتمند محسوب می شود. افرادی که در این چالش شرکت می کنند دارای انگیزه مشترک هستند. این افراد از ایده های شما استقبال خواهند کرد و محتوای شما را به اشتراک خواهند گذاشت و در نهایت ممکن است اقدام به خرید محصولات شما نمایند.

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. بله دقیقا تمام موارد گفته شده تاثیرگذاره در افزایش فروش اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا