تبلیغات و بازاریابی در پست

در عصر حاضر بازاریابی آنلاین، صدر نشین روشهای تبلیغاتی موجود است. تولید ویدئوهای تبلیغاتی با محتواهای گوناگون حتی تلویزیون را نیز به حاشیه کشانده و تبلیغات آنلاین حرف اول را در دنیا می‌زند. با این همه، اما هنوز هم بازاریابی آفلاین جایگاه خود را حفظ کرده و به دلایل مختلف از جمله هزینه پایین طرفداران زیادی دارد.

تبلیغات

بازاریابی مستقیم با پست

یکی از روش های بازاریابی آفلاین، بازاریابی مستقیم است. در این نوع بازاریابی، اطلاعات مورد نیاز برای تبلیغ محصول، اعم از کاتالوگ، کارت پستال، مجلات تبلیغاتی و … مستقیما از طریق پست به دست مشتریان می‌رسد. این روش به دلیل سادگی و قابل فهم بودن برای هر رده سنی و تحصیلاتی، طرفداران بسیاری دارد.

ماندگاری تبلیغات مستقیم در ذهن مخاطب

با نگاهی آماری به تبلیغات در دهه‌ی گذشته خواهیم دید، بسیاری از برندهای موفق در بازار در کمپین های تبلیغاتی شرکت داشته‌اند. در بین این شرکت ها گاها برندهایی دیده می‌شوند که حتی نام آنها در موتور جست و جوی گوگل هم وجود ندارد، اما در این ماراتن تبلیغاتی شرکت داشته‌اند.

تجربه ثابت کرده است، تبلیغات مستقیم و میدانی، اثر بخشی و ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب خواهند داشت. و نیز در این روش پاسخ های احساسی بیشتری از مشتریان دریافت می‌شود، و به این ترتیب خاطرات یک برند از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود.

خلاقیت در تبلیغات مستقیم

در پست مستقیم تبلیغات، خلاقیت ها نیز شکوفا می‌شوند. فکرش را بکنید، تبلیغ خود را با استفاده از هنر اریگامی به اشکال زیبا و هنری تبدیل کنید. با این روش مشتری بلافاصله پس از دیدن تبلیغ، آن را دور نمی‌اندازد. استفاده از کارت پستالهای زیبا، یا ابزارهای کاربردی مانند نوشت افزارها و سررسید، از دیگر روش ها، برای ماندگاری تبلیغات مستقیم است.

تبلیغ روی کارتن های پستی

احتمالا وقتی نام کارتن پستی به گوش‌تان می‌رسد، مثل بسیاری از افراد، تصویر جعبه های مقوایی در ذهنتان متبادر می‌شود، که مورد استفاده اداره پست بوده و آدرس گیرنده و فرستنده روی آن درج شده است؛ اما در واقع ،این صرفا یک اصطلاح است، برای کارتن های محکم و بادوام که در میان تولید کنندگان این صنعت رواج پیدا کرده است.

از موارد استفاده کارتن های پستی، تجارت الکترونیک است. فعالین تجارت الکترونیک برای ارسال محصولات خود از طریق کوریرهای مختلف، به نقاط دور و نزدیک، از این کارتن های محکم و بادوام در جهت حفظ و ایمنی هرچه بیشتر مرسولات استفاده می‌کنند.

اما ایمنی تنها کاربرد کارتن های پستی نیست. یکی از راه های تبلغات مستقیم، درج تبلیغات روی این کارتن ها است. تصور کنید روزانه چه حجم عظیمی از این کارتن ها برای مشتریان ارسال می‌شوند، و تبلیغات روی این جعبه ها چندهزاربار می‌توانند دیده شوند.

تبلیغات

چاپ و تبلیغ لیبل در بسته های پستکس

مهم نیست شرکت شما کوچک باشد یا بزرگ، یک فروشگاه بزرگ زنجیره ای باشید یا صرفا یک کسب و کار اینستاگرامی. کافی است تا بسته های خود را با شرکت پستکس ارسال کنید، تا به راحتی آرم یا نشان تجاری خود را در قالب لیبل روی بسته هایتان چاپ کنید.
بدین ترتیب شما نیز از تاکتیک تبلیغات مستقیم استفاده کرده‌اید و در کنار بسیاری از بزرگان عرصه تجارت، نام و تصویر برندتان در ذهن مخاطب درج گردیده است.

درباره admin

این موارد را نیز بررسی کنید

گروپاژ

گروپاژ (groupage) یا خرده بار چیست؟

واژه گروپاژ یا همان خرده بار در حمل و نقل بارهای کوچک کاربرد دارد. محموله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *