Uncategorized

خدمات پستی رایج برای توزیع مرسولات تجارت الکترونیک

خدمات پستی رایج برای توزیع مرسولات تجارت الکترونیک

اکثر مشاغل تجارت الکترونیک طیف وسیعی از گزینه های حمل و نقل تجارت الکترونیک را برای مشتریان ارائه می­دهند. در اینجا مروری بر پنج گزینه خدمات پستی رایج تحویل مرسولات تجارت الکترونیکی ،که باید فروشگاه های اینترنتی با همکاری شرکت های پستی به مشتریان خود ارائه دهند، مطرح می شود.

تحویل در همان روز (Same-day delivery):

با ارائه این سرویس، تحویل سفارشات به مشتریان در همان روزی که خریداری نموده اند، تضمین می گردد. اگر می‌خواهید تحویل همان روز را ارائه دهید، احتمالاً باید با یک شرکت حمل‌ونقل پستی پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک شریک شوید.

ارسال یک شبه (Overnight shipping or Next-day delivery):

در سال های اخیر تحویل شبانه رواج یافته است. طبق آمار 18 درصد از مردم تمایل دارند سفار‌شاتشان روز بعد از تاریخ خرید به دستشان برسد.

خدمات پستی رایج برای توزیع مرسولات تجارت الکترونیک

ارسال 2 روزه (2-Day Shipping):

اگر چه بسیاری از برندها تحویل همان روز و روز بعد را ارائه می دهند، لیکن ارسال 2 روزه همچنان از منظر مشتریان سرویسی سریع در نظر گرفته می شود. در واقع، 44 درصد از مردم اعلام کردند که حاضرند 2 روز منتظر بمانند تا سفارشاتشان به دستشان برسد. بنابراین، اگر می‌خواهید بین سرعت و هزینه تعادل ایجاد کنید، حمل و نقل ۲ روزه ممکن است راه حلی مناسب باشد.

زمان حمل طولانی تر (Longer Shipping Times):

جای تعجب نیست که مردم می خواهند اقلام را به سرعت دریافت کنند. با این حال، بسیاری مایل­ هستند چند روز صبر کنند: 21 درصد از مردم مایل­اند 3-4 روز صبر کنند و 10 درصد از مردم مایل­اند 5-7 روز صبر کنند. با این حال، تنها 2 درصد از مردم مایل­اند 1 تا 2 هفته برای دریافت سفارشاتشان صبر نمایند. بنابراین، بهتر است در صورت امکان زمان تحویل تجارت الکترونیک را حداکثر در بازه زمانی یک هفته ای نگه دارید.

حمل و نقل بین المللی (International shipping):

بسیاری از شرکت­ های پستی و حمل ­ونقل، نرخ خدمات حمل­ و­نقل تجارت الکترونیک بین­ المللی متفاوتی ارائه می دهند. معمولاً این نرخ ­ها به دلیل پوشش هزینه­ های حمل­ ونقل محصولات در چنین مسافت های طولانی، گران است.

خدمات پستی رایج برای توزیع مرسولات تجارت الکترونیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا