Uncategorized

تایید صحت و سلامت کالا توسط گیرنده مرسوله با امنیتو

 استفاده از امنیتو در جهت تایید صحت و سلامت مرسوله

امنیتو یکی از خدمات شرکت پستکس یکی از مشکلات حیاتی را در زمینه خدمات پستی حل کرده است. این سرویس به عنوان خدمات امن خرید و فروش شناخته می شود. به این شکل که زمانی که خریدار کالایی را از فروشگاه اینترنتی خریداری می کند هزینه پرداخت شده برای کالا و جه ای که برای خدمات ارسال پرداخت می شود در حساب خریدار باقی می ماند.

هزینه های پرداخت شده توسط خریداران تا زمان تحویل مرسوله به خریدار بلوکه می شود. زمانی که کالا توسط خریدار تحویل گرفته شد و صحت و سلامت کالا مورد تایید قرار گرفت میزان وجهی را که بلوکه شده است به نفع فروشنده آزاد می کنند. در واقع مدت زمان مسدود یا بلوکه شدن با زمان ارسال کالا مطابقت دارد.

سلامت مرسوله

امکانات ارائه شده توسط امنیتو

خرید و فروش امن یکی از بزرگترین مشکلاتی است که در تجارت آنلاین مطرح می شود. معمولا افراد در هنگام خرید آنلاین این دغدغه را دارند که آیا به فروشگاه مورد نظر اعتماد داشته باشند و هزینه ها را پرداخت کنند یا خیر. در حال حاضر این مشکل با ارائه ی سرویس امنیتو حل شده است. زمانی مبلغ کالای خریداری شده به نفع فروشنده آزاد می شود که خریدار صحت و سلامت مرسوله مورد نظر را تایید کرده باشد.

عملکرد سرویس امنیتو به این شکل است که هزینه کالای خریداری شده را در حساب واسط و امانی مربوط به امنیتو قرار می دهند. زمانی که مرسوله مورد نظر به خریدار تحویل داده می شود اما صحت آن مورد تایید قرار نمی گیرد امنیتو عملکرد دیگری دارد. وقتی سیستم عدم تایید را دریافت می کند هزینه به خریدار عودت داده خواهد شد. وجهی که برای ارسال و عودت کالا صرف می شود را باید فروشنده پرداخت کند.

سلامت مرسوله

سخن آخر

سرویس امنیتو خدمات فوق العاده ای را در اختیار خریداران قرار می دهد. همه ی فروشگاه های اینترنتی با هر گونه عملکردی که دارند مانند وبسایت ها یا ساب مارکت ها یا فروشگاه های تلگرامی و اینستاگرامی که در سراسر کشور وجود دارند می توانند از خدمات این سرویس استفاده کنند.

نکته ی قابل توجه این است که انواع سرویس های پستی توسط این پلتفرم تحت پوشش قرار می گیرد. این سرویس ها پرشیا، یارباکس، ماهکس، چاپار، پستبار و … می شوند. این خدمات می توانند با قابلیت های گوناگون قابل عرضه هستند.

سرویس امنیتو می تواند همه ی فروشگاه های اینترنتی را در هر نوع بستری که هستند را پشتیبانی کند. این سرویس قابلیت ارسال محصول به 59 میلیون کد پستی را دارد. در این سرویس برای فروشندگان کسب و کارهای آنلاین کیف پول دیجیتالی اختصاصی تعریف می کنند. زمانی که هر فروش موفقی انجام می گیرد مبلغ مورد نظر را به این کیف واریز می کنند. با استفاده از امکانات و خدمات ارائه شده توسط این سرویس اعتماد مشتریان حفظ می شود. وجود سرویس هایی نظیر امنیتو باعث شده است که یکی از نگرانی های کاربران یعنی ارسال مرسولات پستی حل شود. با استفاده از سرویس خرید و فروش امن باعث می شود که میزان خرید شما افزایش چشمگیری داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا