Uncategorized

استعلام قیمت بار های خارجی در PME یا پست بین المللی

با استفاده از خدمات PME از قیمت بارها اطلاع پیدا کنید

PME یا پست بین المللی یکی از خدمات تعیین قیمت مرسوله های خارجی است. همانطور که می دانید مرسولات پستی خارجی باید بر اساس قوانین و مقررات خاصی به مقصد ارسال شوند. در گام نخست مرسوله مورد نظر باید دارای آدرس گیرنده و فرستنده باشد. در مرحله ی بعدی اطلاعات مرسوله مورد نظر مورد ثبت و ضبط قرار می گیرد. این فرایند معمولا توسط مامور گمرک که در باجه پستکس حضور دارد انجام می پذیرد. برای تعیین قیمت و ارزش بار مرسوله مورد نظر را مورد بررسی قرار می دهند و هزینه ارسال را برآورد می کنند.

پس از برآورد هزینه های مرسولات خارجی باید آن ها را بیمه کنند. در صورتی که مرسوله ی خارجی از ارزش مالی کمتر از 80 دلار برخوردار باشد عوارض مربوط به گمرک به آن تعلق نمی گیرد. ارسال با PME پستکس به خارج از کشور به وسیله ی خطوط هوایی انجام می گیرد. به این ترتیب مرسوله در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد خواهد رسید. استفاده از خطوط هوایی باعث می شود که خطراتی مانند گم شدن بسته به میزان زیادی کاهش پیدا کند.

مرسولات پست بین المللی

قوانین PME برای ارسال مرسولات پست بین المللی

PME یا پست بین المللی برای ارسال مرسوله های پستی از قوانین خاصی پیروی می کند. مرسولات پستی خارجی به دلیل محدودیت های بین المللی و امنیتی دارای مراحل ارزیابی ویژه ای هستند. این بسته ها از حساسیت های بیشتری نسبت به پست های داخلی برخوردار هستند. در ادامه قوانین پست خارجی باید بگوییم هر کشوری برای ورود و خروج مرسولات پستی قوانین خاص خود را دارد. این قوانین باعث می شود که از ورود و خروج برخی از کالاها جلوگیری شود. با توجه به این قوانین ارسال بسته لازم است که قوانین مربوط به کالای مورد نظر را در کشور مقصد مورد بررسی قرار دهید در صورت مجاز بودن اقدام به ارسال کنید.

چگونه بسته پستی خود را به خارج از کشور ارسال کنیم

سامانه پستکس این امکان را برای افراد ایجاد کرده است که به شکل کاملا آنلاین سفارش خود را ثبت کرده و به مقصد مورد نظرشان ارسال کنند. با استفاده از خدمات PME پستکس می توانید بسته های خود را به 200 کشور جهان ارسال کنید. نکته مهمی که در این جا وجود دارد قوانین متفاوت گمرکی است که در هر کشور متفاوت است. به همین دلیل است که امکان عرضه ی قیمت قطعی برای مرسولات پست بین المللی وجود نخواهد داشت. شما می توانید عکس کالای مورد نظرتان را که قصد ارسال آن به کشور دیگری را دارید در سایت پستکس بارگذاری کنید.

مرسولات پست بین المللی

پستکس بر اساس سرویسی که شما برای ارسال انتخاب کرده اید در مدت زمانی کمتر از یک ساعت قیمت قطعی و مجاز بودن بودن ارسال کالای مورد نظر را به وسیله ی پیامک برای شما ارسال می کند. این پیامک حاوی یک لینک پرداخت است که فرد می تواند با استفاده از آن مبلغ مورد نظر را ارسال نماید. پستکس با تکیه بر قابلیت ها و نمایندگی های گسترده و پست داخلی برای نخستین بار سرویس PME یا پست خارجی را از درب تا درب را در کنار تشخیص قیمت قطعی انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا