Uncategorizedآموزش های کاربردی

درباره سرویس امنیتو چه می دانید

درباره سرویس امنیتو چه می دانید! امنیتو چیست؟ امروزه با توجه به مشغله های زیاد افراد تمایل دارند که از خرید آنلاین استفاده کنند. اما مسئله ای که همواره برای کاربران فضای اینترنتی چالش برانگیز بوده است؛ حفظ امنیت و اعتبار مشتری در هنگام خرید اینترنتی می باشد. امروز با ارائه ی یک سرویس ویژه با عنوان امنیتو مشکل خرید و فروش امن در فضای مجازی حل شده است.

امنیتو

امنیتو چیست؟

امروزه در سراسر دنیا ایجاد سرویس های خرید و فروش امن مانند امنیتو برای رفاه حال فروشندگان و خریداران به عنوان یک امر ضروری به شمار می رود. نحوه عملکرد سرویس امنیتو به این شکل است که زمانی که خریداران اقدام به سفارش کالا می کنند هزینه ای که برای خرید کالا پرداخت می شود به همراه هزینه ای که برای ارسال آن پرداخت می شود؛ تا زمانی که مرسوله به دست خریدار برسد مسدود می شود. زمانی که کالا به دست خریدار رسید این مبلغ به نفع فروشنده آزاد می شود.

سرویس امنیتو به عنوان یک راه حل برای از بین بردن مشکل عدم اطمینان خریداران و فروشندگان است. همانطور که می دانید نظام بانکی ایران دارای محدودیت هایی برای مسدود کردن هزینه های خرید در حساب خریدار است. این مشکل را در حال حاضر با استفاده از پلتفرم هایی نظیر امنیتو مرتفع می کنند.

روند کار به این شکل است که زمانی که کالا توسط خریدار انتخاب می شود هزینه پرداخت شده در حساب امانی اعلام می گردد. این مسئله تا زمانی ادامه دارد که کالا از سمت فروشنده برای خریدار ارسال شود. هنگامی که مرسوله تحویل خریدار شد و تایید آن ثبت شد هزینه پرداخت شده به حساب فروشنده واریز می گردد. در صورتی که مرسوله توسط خریدار تایید نشود هزینه ی خرید به خریدار بازگردانده می شود. هزینه های ارسال و بازگشت کالا نیز باید توسط فروشنده پرداخت شود.

امنیتو

سخن آخر

امنیتو برای همه دارندگان فروشگاه های اینترنتی در سراسر ایران قابل استفاده است. همانطور که در ابتدای امر اشاره کردیم با توجه به رشد چشمگیر فروشگاه های اینترنتی یکی از مهم ترین مشکلاتی که سایت های تجارت الکترونیک با آن دست به گریبان هستند؛ ایجاد احساس امنیت برای کاربران در این فضا است. بزرگترین دغدغه ی خریداران در هنگام خرید از فضای مجازی ارسال کالاهای خریداری شده به صورت مرسوله پستی است. وجود این سرویس باعث می شود که یک بستر امن در تجارت الکترونیک ایجاد شود.

 سرویس امنیتو در پلتفرم های مختلف خرید و فروش قابل استفاده است. با استفاده از این امکانات خریداران و فروشندگانی که نسبت به هم شناختی ندارند می توانند با خیال راحت معاملات خود را انجام دهند.

با استفاده از این سرویس دیگر نیازی به خرید حضوری نیست و همین امر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های مازاد می شود. فروشندگانی که کالای خود را در بستر خرید امن عرضه می کنند به کاربران این اطمینان را می دهند که کالای اصل را دریافت می کنند. در صورت عدم تطابق کالا با ویژگی هایی که در آگهی قید شده خریدار می تواند ظرف مدت زمان تعیین شده کالا را باز پس فرستد و هزینه خرید را دریافت کند.

برای مطالعه بیشتر: ارسال مرسوله های حساس چگونه انجام می گیرد

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. در این دورانی که خرید از فروشگاه های اینترنتی نیازمند اعتماد بسیار هستش
    امنیتو خلاقیت جالب در جهت رفع نگرانی در خرید از اینترنت می باشد

  2. امنیتو سرویس کاملی هست به نظرم که تمامی پیچیدگی پرداخت مورد اطمینان مشتری رو حل کرده، و مناسب برای تمام فروشگاه های آنلاین که نیاز به جلب رضایت مشتری رو دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا