اخبار

پیش فروش تمبرینه یادبود طلا و نقره میلاد حضرت امام رضا (ع) آغاز شد

ثبت نام پنجمین مرحله اقلام فیلاتلی با آلیاژهای فلزّی طلا و نقره، با طرح تمبرینه یادبود میلاد حضرت امام رضا (ع) ، از شنبه 15 دی ماه آغاز شده و تا 30 دی ماه ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملّی پست، طرح های تولید شده شامل مجموعه های فاخر و نفیس، با تصویر تمبرینه یادبود میلاد حضرت امام رضا (ع) اعم از طلا یک گرمی، نقره پنج گرمی و مجموعه ی کلکسیونی به صورت صندوقچه ی نفیس شامل طلا یک گرمی، نقره 10 گرمی و بایمتال « طلا 5/10 گرمی و نقره 5/9 گرمی» می باشد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای این تمبرینه های نفیس ، می توانند به بازار الکترونیک شرکت ملّی پست به آدرس« ebazar.post.ir » و یا سامانه گروه صنایع دستی پرنیا به آدرس« niyaco.com » مراجعه نمایند.

پنجمین سری تمبرینه های طلا و نقره طرح تمبرحضرت امام رضا (ع) به مناسبت یک هزار و دویستمین سال ورود این امام همام به خاک کشور و با همکاری شرکت ملّی پست، آستان قدس رضوی و گروه صنایع پرنیا ، تولید شده است.

شایان ذکر است تمبرینه بایمتال «ترکیب آلیاژ طلا و نقره» برای اوّلین بار در کشور، و در تیراژ بسیار پایین طراحی و تولید شده است ، و هر سری در حدود چهارصد عدد به چاپ می رسد.

همچنین گفتنی است، نخستین سری تمبر یادبود «کاغذی» ولادت امام رضا (ع) شامل یک قطعه به ارزش 10 ریال در تیرماه 1365 به تیراژ سه میلیون قطعه منتشر شد، که تصویر این تمبر نمایی از گنبد، گلدسته و بارگاه ملکوتی حضرت  امام رضا (ع) می باشد.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا