مدیریت زمان و بهینه سازی آن در کسب و کارهای آنلاین

مدیریت زمان

اگر فروشگاهی احتیاج به ناوگانی برای عرضه خدمت در حوزه جمع آوری و توزیع مرسولات خود داشته باشد، یکی از مهمترین چالش ها، محاسبه‌ی زمان ارسال و نیز کیفیت و هزینه آن است. این موضوع در کلان شهرهایی مانند تهران، با توجه به حجم عظیم ترافیک، بسیار حائز اهمیت است. برای مدیریت زمان در ارسال بسته های پستی راه های مختلفی وجود دارد که قطعا یکی از بهترین آنها استفاده از سامانه پستکس می‌باشد.

مدیریت زمان

پستکس چگونه زمان ارسال بسته ها را مدیریت می‌کند؟

هرچند مقوله ارسال بسته پستی و چالش های آن برای تمام شهروندان مطرح است، اما در اینجا ما به مزایای ارسال با پستکس و مدیریت زمان برای فروشگاه های آنلاین می‌پردازیم.

امکان ثبت سفارش در تمام ساعات شبانه روز

چنانچه برای ارسال بسته های پستی از سامانه پستکس استفاده کنید، این امکان را خواهید داشت، که در هر ساعتی از شبانه روز، با مراجعه به سایت، سفارش خود را ثبت کنید. نکته حائز اهمیت در این ثبت سفارش این است که چنانچه ثبت سفارش را قبل از ساعت 8 صبح انجام دهید مرسولات شما در همان روز و در غیر این صورت در روز آتی جمع آوری خواهند شد.

امکان ثبت سفارش در ساعات غیر کاری یکی از راه های مدیریت زمان های مرده و بلا استفاده است.

خدمات درب تا درب

بدون شک یکی از مراحل زمان گیر پروسه ارسال برای بسته های پستی، تحویل آن به باجه های مربوطه و انجام تشریفات ارسال است. تشریفاتی که طبیعتا می‌بایست در ساعات اداری انجام پذیرد. برای مدیریت زمان در این مرحله، با استفاده از پستکس و دریافت خدمات درب تا درب، بسته های پستی از درب منزل یا انبار، توسط مامورین جمع آوری شده و تمامی مراحل ارسال توسط نمایندگان پستکس انجام خواهد شد.

بسته بندی

بسته بندی بسته های پستی برای ماموران جمع آوری، کاری بسیار ساده است که در طول روز بارها و بارها آن را به نحو احسن انجام می‌دهند. اما این کار برای افراد عادی به دلیل نداشتن تجربه ، مهارت و بعضا نداشتن ابزار مناسب، می‌تواند چالش برانگیز باشد. برون سپاری عملیات بسته بندی یکی دیگر از راه های مدیریت زمان است که در پستکس با بالاترین سطح کیفیت در حال ارائه است.

ارسال روزانه بسته ها و مدیریت زمان

یکی از مشکلات فروشگاه های اینستاگرامی برای ارسال سفارشات ، عدم ارسال بسته های تکی با قیمت مناسب توسط کوریر سرویس ها است. پستکس با ارائه خدمات متنوع از جمله سرویس پیک هاب ، مفتخر است که بسته های پستی فروشگاه های آنلاین را بدون در نظر گرفتن تعداد، مسیر، وزن و شرایط جوی، با قیمتی ثابت در زمانی کمتر از 6 ساعت ارسال کند.

با استفاده از سرویس های مذکور، فروشگاه ها میتوانند، مدیریت زمان را بهینه کرده و از این راه نیاز به سرمایه در گردش خود را کاهش دهند.

1 thoughts on “مدیریت زمان و بهینه سازی آن در کسب و کارهای آنلاین

  1. نسیم میگوید:

    یکی از مشکلات فروشگاه های اینستاگرامی برای ارسال سفارشات ، عدم ارسال بسته های تکی با قیمت مناسب توسط کوریر سرویس ها است. پستکس با ارائه خدمات متنوع از جمله سرویس پیک هاب کار را آسان نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *