اخبارفناوری

همکاری مشترک دیوار و پستکس

همکاری مشترک اپلیکیشن دیوار و پستکس به عنوان اولین پلتفرم پستی آنلاین ایران

در دنیای دیجیتال پرشتاب امروزی اپلیکیشن دیوار به عنوان بستر خرید و فروش کالا خدماتی را ارائه می‌دهد که در آن افراد می‌توانند مستقیماً کالاها را بخرند و بفروشند و واسطه‌های سنتی را دور بزنند.

این اپلیکیشن نحوه برخورد ما با فروش آنلاین را متحول کرده است و ما در پستکس خوشحالیم که همکاری مشترک خود را در ارائه خدمات پرداخت ایمن و خدمات پستی به این اپلیکیشن پویا اعلام می کنیم.

رویه پستکس در اپ دیوار

در پستکس، اهمیت اطمینان و امنیت در معاملات آنلاین بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل است که ما خدمات خود را متناسب با نیازهای خاص اپلیکیشن دیوار تنظیم کرده ایم.

چه خریدار در جستجوی اقلام منحصربه‌فرد باشید یا فروشنده‌ای باشید که به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود به مشتریان خود باشید. با پستکس میتوانید با ارسال راحت کالا و سیستم پرداخت امن خریدی سریع ، راحت و بی دغدغه را تجربه کنید.

پستکس در دیوار در چه شهر هایی آماده خدمت رسانی می باشد

در حال حاضر سیستم ارسال کالا های “دیجیتال و کالاهای شخصی” در اپلیکیشن دیوار با پرداخت امن توسط پستکس در شهرهای ” کرمانشاه و ارومیه ، سقز ، بانه ، آبادان، خرمشهر، بابل، ساوه،خمین،محلات، کرمان،یزد و شیراز، شوشتر، بهارستان اصفهان، بروجرد، کوهدشت، ورامین، اسلامشهر، شمس آباد تهران ، نظرآباد کرج، قزوین، زنجان، همدان، نیشابور، تربیت حیدریه، بیرجند، بجنورد، ایلام، آستارا،گرگان، شاهرود،خمین، جهرم، فسا، منوجان، ماهشهر، فولاد شهر، خرم آباد، صحنه کرمانشاه، هادیشهر، بوکان اردبیل اهواز، سنندج، رشت و بوشهر، اراک، تبریز و مشهد ” راه اندازی شده است.

این گسترش علاوه بر تعهد ما ارسال سریع بسته های پستی با قیمت مناسب می باشد. بلکه فضای پرداخت امن را برای خریداران و فروشندگان به طور یکسان باز می کند.

آینده ای از تراکنش های امن و بی دردسر

در دنیایی که تراکنش های دیجیتال در حال تبدیل شدن به یک هنجار هستند، پستکس در خط مقدم نوآوری قرار دارد. خدمات پرداخت امن ما تضمین می کند که هر تراکنش در اپلیکیشن دیوار محافظت می شود و به خریداران و فروشندگان آرامش خاطر می دهد.

با پستکس، شما فقط یک سرویس را انتخاب نمی کنید. شما امنیت و اطمینان را انتخاب می کنید. همانطور که ما به رشد و ارتقای خدمات خود ادامه می دهیم، از شما دعوت می کنیم در این راه همراه ما باشید.

سهولت تراکنش‌های آنلاین و خدمات پستی را به شکلی بی‌سابقه تجربه کنید و ببینید که چگونه چشم‌انداز تجارت دیجیتال را تغییر می‌دهیم. خدمات پستی خوب و پرداخت امن را در یک زمان تجربه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا