پلتفرم شاپکس چیست؟

شاپکس

پلتفرم شاپکس چیست؟

شاپکس چیست ؟ اگر به دنبال یک پلتفرم کاربردی داخلی در زمینه کسب و کار هستید شاپکس یک گزینه عالی به شمار می رود. صاحبان کسب و کارهای آنلاین می توانند با استفاده از این پلتفرم همه ی نیازهای یک فروشگاه حرفه ای آنلاین را برطرف کنند.

پلتفرم هایی که در ارتباط با خرید و فروش های اینترنتی طراحی شده اند دارای اینتراکشن ها یا تعاملاتی پیش بینی شده ای هستند که سه پایه اصلی تجارت الکترونیک را پشتیبانی می کنند. شاپکس نیز مانند هر پلتفرم حرفه ای دیگری این موارد را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران با استفاده ازshapex  می توانند مشخصات فنی محصولات و خدمات را به همراه اطلاعات تولید و… را در اختیار افراد قرار دهند. کاربران و فعالان کسب و کارهای اینترنتی با کمک شاپکس می توانند به سادگی اطلاعاتی نظیر قیمت، جنس ، متریال سازنده محصولات را در اختیار خریداران قرار دهند.

شاپکس به عنوان یک پلتفرم تجاری به شما این اجازه را می دهد که در ارتباط با خدمات و محصولات خود محتواهای مناسبی را تولید کنید.

دومین شاخصه ای که در پلتفرم شاپکس دنبال می شود دسترسی به قابلیت شخصی سازی است. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد که در هنگام خرید محصولات پیمایش یا جستجو و اسکرول کردن را تجربه کنند

یکی از مهم ترین موارد در زمینه تجارت الکترونیک کنترل کیفیت کالاها و خدمات است این موارد شامل اعمال نظرات مخاطبان و رای دادن مشتریان می شود.

 شاپکس چه امکاناتی در اختیار کاربران کسب و کارهای اینترنتی قرار می دهد

شاپکس به عنوان یک پلتفرم حرفه ای به کاربران خود در سه زمینه مختلف خدماتی را ارائه می دهد. در ادامه قصد داریم به معرفی این بخش ها بپردازیم.

تولید یکی از بخش های بسیار مهم در تجارت آنلاین است. با استفاده از پلتفرم shapex می توانید اطلاعات مربوط به محصولات مختلف را از لحاظ نوع، جنس، قیمت و فراوانی محصولات به سادگی در اختیار مشتریان قرار دهید.شاپکس به کاربران امکان بهره مندی از یک پنل اختصاصی را می دهد. افراد می توانند با استفاده از این پنل اختصاصی علاوه بر ارائه ی توضیحات لازم به مدیریت کسب و کار خود نیز بپردازند.

شاپکس از محیطی شبیه به فضای اینستاگرام برخوردار است. این امر باعث می شود که صاحبان کسب و کار های آنلاین بتوانند از محتواهای تصویری یا بصری بهره بگیرند. شما می توانید برای ایجاد یک تجربه خرید حضوری از تصاویر و فیلم های تبلیغاتی یا پانوراما کمک بگیرید. اکثر مشتریان ترجیح می دهند پیش از خرید با کالا یا خدمات مورد نظر را بررسی کنند. این قابلیت امکان تداعی خرید حضوری را برای کاربران ایجاد می کند.

امکان-شخصی-سازی

امکان شخصی سازی

شاپکس یک فضای کاملا تجاری و فروشگاهی را با قابلیت های چند رسانه ای برای کسب و کارهای آنلاین ایجاد کرده است. با استفاده از این پلتفرم می توانید توضیحات متنی و محتوای مربوط به کالاها و خدمات فروشی،را در کنار تصاویر و فیلم های مربوط به آن قرار دهید. یکی از مهم ترین ویژگی های این پلتفرم امکان خرید از طریق درگاه های موجود در پنل ها است.   

با استفاده از این پلتفرم مشتریان می توانند وارد پنل اختصاصی فروشگاه های آنلاین شوند و پس از انتخاب گزینه مورد
نظرشان فرایند خرید را انجام دهند و در انتها نوع ارسال کابلی خریداری شده را مشخص کنند.

کنترل-کیفیت

کنترل کیفیت

شاپکس علاوه بر ویژگی های بالا از یک قابلیت منحصر به فرد برخوردار است. با استفاده از این پلتفرم می توانید با مشتریان خود وارد تعامل شوید. این امر باعث می شود که مشتریان نظرات و تجربیات خود را در زمینه خرید از سایت شما در اختیار مخاطبان قرار دهند. این ویژگی علاوه بر بهینه سازی تولید و عرضه برای تولید کننده جنبه تبلیغات نیز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *