کاربردی

کارتن و لفاف

کارتن و لفاف و جعبه های استاندارد پستی چیست؟ پاسخ به این سوال و رعایت آن یکی از قوانین مهم استفاده از خدمات پستی می باشد.

اساسا کارتن و لفاف و جعبه استاندارد پستی میبایستی ۳ تا ۵ لایه باشد تا در مسیر جابجایی پستی جعبه متلاشی نگردد.

حالا شما میتوانید با استفاده از گزینه خرید جعبه و کارتن بسته استاندارد پستی از این سرویس توسط هر یک از فعالین پستی برخوردار شوید.

امروزه اهمیت بسته بندی با توجه به محدودیت های فضاهای پستی، نیاز به ابعاد استاندارد و جعبه های استاندارد برای انجام فرایند مرسوله امریست ضروری.

لذا با توجه به مقررات سازمان تنظیم مقررات مبنی بر استفاده از کارتن و لفاف استاندارد پستی در ذیل به معرفی سایزهای مختلف پستی (تصویر ضمیمه) میپردازیم.

اساسا جعبه استاندارد پستی از کارتنی۵ لایه تشکیل شده است که بتواند فشار و ضربات زمان حمل و نقل را تاب بیاورد تا در مسیر جابجایی متلاشی نگردد.

سایز های استاندارد کارتن و لفاف جعبه های پستی

سایز جعبه های استاندارد پستی 1 الی 9 میباشد و کارتن و لفاف استاندارد پستی دارای سایزهای A3، A4 و A5 با لایه بند های متفاوتی همانند کاغذی، داخل لمنیت و دال حباب دار میباشند.

حالا شما در صورت نیاز به جعبه و پاکت میتوانید با استفاده از گزینه خرید جعبه و پاکت، از این سرویس توسط هر یک از فعالین پستی برخوردار شوید.

در ادامه جهت آشنایی هر چه بیشتتر ما با ابعاد سایزهای جعبه ئو پاکت های پستی نظر شما رو به تصویر ذیل جلب مینماییم.

پستکس ارائه دهنده خدمات متنوع پستی با نازل ترین قیمت بصورت درب تا درب و ارسال اکسپرس سریع داخلی و خارجی ، شما را به استفاده از خدمات متنوع این سامانه دعوت می نماید.

لطفا چنانچه در مورد مطرح شده در این صفحه و یا سایر قوانین سوال و یا ابهامی دارید با مراجعه به بخش سوالات متداول پاسخ سوال خود را جویا شوید.

تلگرام:
iranpostex@
اینستاگرام:
https://instagram.com/postex.ir
سایت:
?www.postex.ir
تلفن تماس:
?02191300150

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا