Uncategorized

Pme یا ارسال بار به تمام کشورها

 خدمات pme پستکس

Pme یا خدمات ارسال مرسولات خارجی چیست؟ پستکس با تکیه بر امکانات داخل کشور و با استفاده از نمایندگی های خود برای نخستین بار توانسته است خدمات پستی خارجی یا ارسال مرسولات به خارج از کشور را از درب تا درب انجام دهد. این فرایند با امکان تعیین قیمت قطعی برای حمل مرسوله انجام می گیرد.

ارسال بار

معرفی خدمات Pme

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم خدمات Pme به این شکل است که پستکس در قالب چندین شرکت ارائه دهنده ی خدمات پست خارجی سرویس مورد نظر را به متقاضیان عرضه می کند. این موضوع باعث شده است که پستکس بتواند 202 کشور را در این راستا پوشش دهد. این شرکت ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و همین امر موجب شده است که ارسال بار به سراسر دنیا انجام بگیرد.

Pme یا ارسال بار به خارج به این شکل است که شرکت های ارائه کننده ی پست خارجی دریک یا چند کشور خارج از مرزهای ایران است.این شرکت ها دارای نمایندگی یا ستاد اجرایی می باشند. بر اساس این فرایند همه ی مرسولاتی که از ایران ارسال می شوند؛ نخست به کشوری که شرکت پستی در آن دارای ستاد یا شعبه می باشد ارسال می شود. پس از ارسال بسته و ورود آن به کشور واسطه نوبت به مرحله ی ارسال به کشور مقصد می رسد. به این ترتیب مرسوله مورد نظر با استفاده از سرویس های حمل و نقل یا پست بین المللی مانند DHL یا FEDEX به کشور اصلی ارسال می شود.

توضیحات بیشتر در مورد ارسال بار به خارج از کشور

برای درک بیشتر این موضوع فرض کنید ارسال کالا به جز ایران از هر کشور دیگری به آمریکا مجاز باشد. در صورتی که شرکت ارائه کننده خدمات پستی یک ستاد مستقر در کشور مورد نظر داشته باشد. در صورتی که واردات کالای مورد نظر از کشوری که ستاد پستی در آن مستقر باشد به ایران ممنوع باشد چه باید کرد.در این موقعیت شرکت دارای ستاد پستی باید در اروپا نمایندگی یا شعبه داشته باشد. همچنین ارسال آن کالا از طریق ایران به کشور اروپایی مجاز باشد. با استفاده از این قانون ایران می تواند ارسال کالای مورد نظر به آمریکا را به وسیله شرکت پستی مستقر در اروپا انجام دهد. Pme یا ارسال بار به خارج از طریق پستکس به 202 کشور دنیا انجام می شود.

ارسال بار

سخن پایانی

Pme یا ارسال بار در 202 کشور خارجی تحت قوانین متفاوت گمرکی انجام می شود. بنابراین امکان ارائه ی قیمت قطعی برای ارسال مرسولات پست خارجی وجود ندارد.به این ترتیب باید عکس کالای مورد نظر ارسال شود. سپس عکس کالا در سایت ارسال شود. از آپلود عکس های کالای مورد نظر که قرار است توسط فرستنده ارسال شود انجام گرفت. لازم است از طریق سایت پستکس شرکت ارائه کننده خدمات پستی را انتخاب کنید. پس از انجام این فرایند در مدت زمانی کمتر از یک ساعت همه ی اطلاعات، امکانات و قیمت قطعی که برای ارسال کالا نیاز است به وسیله پیامک ارسال می شود.

این پیامک حاوی یک لینک می­باشد که شما را به درگاه پرداخت انتقال می­دهد و از طریق آن می­توانید هزینه مورد نظر را پرداخت کنید. با استفاده از این قابلیت دیگر دغدغه ارسال بار به خارج را نخواهید داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا