Uncategorized

نکات بسته بندی مرسوله در پیک درون شهری

نکات بسته بندی مرسوله در پیک درون شهری

بسته بندی مرسوله در پیک درون شهری دارای اصول و شرایطی است که بایستی آنها را مدنظر قرار داد. در واقع پکیجینگ و کار پکیج نمودن یک کالا در لجستیک از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. همچنین کالا و محصولی که از طریق پیک درون شهری و یا پیک موتوری و غیره جا به جا می گردد. بایستی با توجه به جنسی که دارد، بسته بندی شود.

در واقع اگر محصولی است که امکان شکسته شدن آن زیاد است، بسیار در پیچیدن و بسته بندی آن دقت نمود. و همچنین اگر تجهیزات برقی و لوازمی از این دست را می خواهید ارسال نمایید، باید برای هر قطعه بسته بندی مناسب و جدایی را تدارک ببینید. اگر به تمام این مسائل توجهی کافی نمایید، مطمئنا بسته حاوی هر محصول و کالایی باشد، با ایمنی کامل به دست تحویل گیرنده می رسد. البته اگر برای درون شهر ارسال بسته دارید، مطمئنا شرایط بسته بندی آن در مقایسه با بیرون شهر متفاوت است.

بسته بندی مرسوله در پیک درون شهری

قوانین بسته بندی

بسته بندی در پیک درون شهری با قوانینی همراه است که در انواع بسته بندی نیز باید تمامی آنها را رعایت نمود. درپکیجینگ یک مرسوله باید تمام فضای اضافی درون بسته بندی مرسوله را از بین برد. تا در این فضا کالا دائما جا به جا نشود، و سبب خسارات بعدی نگردد. همچنین بسته بندی از پلاستیک های حباب گونه و ضد آب باشند. تا اگر در معرض آب و رطوبت قرار گرفتند، آسیب نبینند. در نهایت بایستی بر اساس قوانین موجود در هر کمپانی به آنها جامه عمل پوشاند، تا مرسولات دچار خرابی و مشکل نگردند.

بسته بندی مرسوله در پیک درون شهری

انواع بسته بندی

در این بین اشاره ای به انواع بسته بندی مرسوله در حمل و نقل بین شهری خواهیم داشت. در واقع اگر بخواهیم در دسته بندی های متنوعی تقسیم بندی کنیم، باید بگوییم :

  • شکستنی هستند
  • از نوع مایعات می باشند،
  • پوشاک هستند
  • سایر مرسولات نیز در زیر مجموعه نامه ها، دعوت نامه، مجله و نشریه است.

در نهایت هر یک از انواع این مرسولات را بایستی در بسته بندی مخصوص به خود قرار داد. به عنوان مثال برای مرسولات شکستنی بایستی از پلاستیک های حباب دار و کارتن های مقوایی ضخیم استفاده نمود و حتی در چندین بسته بندی مجزا آنها را قرار داد. مرسولاتی که به نوعی در دسته پاکات و مطبوعات قرار می گیرند، نیز در پاکت های کاغذی که درب آنها بسته می شود، بسته بندی می شود. مرسولاتی که حالت سیال دارند، نیز ابتدا باید از بسته بودن کامل درب آنها اطمینان داشت و سپس اقدام به بسته بندی آنها در جعبه های مقوایی نمود.

ما در پستکس همراه شما هستیم.

بسته بندی مرسوله در پیک درون شهری

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. بسته بندی مهم ترین قسمت ارسال محسوب می شود باید نکات آن رعایت شود

  2. لازمه سالم رسیدن هر مرسوله بسته بندی درست و اصولی اون مرسوله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا