Uncategorized

شرایط ارسال بار ها به کشور های دیگر در pme

قوانین ارسال بار به کشورهای دیگر در pme

Pme یا پست سریع بین الملل یکی از خدمات ارائه شده توسط پستکس است که در باجه های مخصوصی به ارسال بار به کشورهای دیگر می پردازد. برای ارسال بار به سایر کشورها لازم است از قوانین و مقررات ورود و خروج کالاها به داخل آن کشور اطلاع داشته باشید. در سال های اخیر به دلیل وجود تحریم ها ورود و خروج برخی از اقلام و کالاها به داخل یا خارج از کشور ممنوع است. البته به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که هر کشوری قوانین خاص خود را دارد. کشورها براساس این قوانین  از ورود برخی کالاها به داخل مرزهای خود جلوگیری می کنند. با توجه به اینکه اکثر قوانین مربوط به ارسال بار و مرسولات در دنیا یکسان است اما در کشورهای مقصد می توانیم تفاوت های جزئی را مشاهده کنیم.

بنابراین لازم است پیش از ارسال بار مورد نظر به خارج از کشور با توجه به مجاز بودن واردات آن به کشور مقصد باید حتما شرایط را بررسی کنید سپس اقدام به ارسال مرسوله و بارهای مورد نظر کنید.

پستکس

چگونه با پست سریع بین الملل مرسولات خود را ارسال کنیم

پست سریع بین الملل یا pme در سامانه پستکس این قابلیت را برای شما به وجود آورده است که به صورت کاملا آنلاین به ثبت بار و مرسوله های خود بپردازید. شما می توانید سفارشات خود را با هر حجم و ابعادی که است در کمترین زمان ممکن ثبت کنید. از طریق سامانه پستکس می توانید به 200 کشور جهان بار خود را ارسال نمایید.

نحوه ارسال بار خارجی

همانطور که قبلا اشاره کردیم پستکس امکان ارسال بار و مرسوله های پستی را به 200 کشور دنیا به وجود آورده است. نکته ی قابل توجه این است که هر کدام از این کشورها قوانین و مقررات گمرکی مخصوص به خود را دارند. برای مشاهده شرایط ارسال بارها و استعلام قیمت قطعی باید چه کار کرد؟ در حالت عادی این امکان وجود ندارد که شما بتوانید به سادگی به شرایط ارسال و قیمت قطعی برای مرسولات خارجی دست پیدا کنید.

پستکس

پستکس با ایجاد سرویس پست بین الملل یا pme این امکان را برای شما فراهم کرده است بتوانید به سادگی از شرایط ارسال و قیمت و هزینه های پستی مرسولات پستی خارجی آگاه شوید. تنها کافی است که عکس مرسوله یا اقلام و کالاهای مورد نظرتان را در سایت آپلود کنید. شما می توانید شرکت ارائه دهنده خدمات پستی را انتخاب کرده سپس منتظر پاسخ بمانید. در کمتر از یک ساعت سامانه پستکس شرایط و امکان ارسال را به همراه هزینه قطعی ارسال بار مورد نظر برای شما پیامک خواهد کرد. این پیامک حاوی یک لینک پرداخت است که به کاربران اجازه می دهد به درگاه پرداخت متصل شده و مبلغ مورد نظر را پرداخت کنند.

این خدمات برای نخستین بار با تکیه بر قابلیت های پست داخلی و نمایندگی های گسترده خود توسط پستکس در ایران راه اندازی شده است. سرویس های پستی ارائه شده از درب تا درب قابل اجرا می باشد. با استفاده از این سرویس می توانید از قیمت های قطعی مطلع شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا