تکنولوژیفناوریکاربردیگجت ها

امکان صدور حواله های مختلف برای فروشگاه با شاپکس

استفاده از امکانات پنل شاپکس در جهت صدور حواله

شاپکس به عنوان یک پست فروشگاهی به مدیران کسب و کار معرفی شد. افرادی که در به کسب و کار آنلاین مشغول هستند می توانند با استفاده از این پلتفرم همه نیازهای یک شاپ در سطح حرفه ای را مرتفع کنند. با استفاده از شاپکس می توانید به امکانات مختلفی از قبیل سطح دسترسی، انبارداری قابلیت صدور حواله ها، مشخص نمودن وضعیت ها و تعریف محول دسترسی داشته باشید.

در کنار این قابلیت ها افراد می توانند به امکانات تخصصی تری دسترسی داشته باشند. شما می توانید از امکاناتی نظیر ایجاد پنل های کال سنتر و پیامکی، انبارداری، حسابداری آسان، گزارش گیری و تعداد زیادی از احتیاجات مربوط به تله شاپینگ استفاده کنید. افراد می توانند با استفاده از پنل شاپکس اطلاعات آماری مربوط به خریداران و فروش ها دسترسی داشته باشند .

صدور حواله

آشنایی با قابلیت های شاپکس و صدور حواله ها

شاپکس به عنوان یک پلتفرم حرفه­ای برای ایجاد یک محیط شاپینگ آنلاین نهایت تلاش خود را به کار بسته است. تا امکانات مختلفی در اختیار کاربران قرار بدهد. ایجاد پنل شاپکس که مجهز به گزارش گیری حرفه­ای مخصوص فروشگاه های مختلف می­باشد. این امکان را به شما می­دهد که وضعیت فروشگاه را کنترل کنید.

با استفاده از این پنل مدیران فروشگاه از میزان فروش در موجود انبار و کالاهای ارسال شده با خبر باشند. با استفاده از امکانات پنل شاپکس مدیران فروشگاه می توانند فراوانی همه کالاها را در شعبه های مختلف مشاهده کنند.همچنین می توانند از نوع، قیمت و جنس آن نیز آگاهی داشته باشند. به زبان ساده می توانیم بگوییم که پنل شاپکس امکان پشتیبانی سه مرحله ی مهم انتخاب، خرید و ارسال کالاها را بر عهده دارد.

صدور حواله

ایجاد یک پنل شخصی سازی شده

پنل شاپکس یک پنل اختصاصی و مالتی مدیا است. صاحبان کسب و کار می توانند با تعریف موارد مختلف اعم از رصد شعبه های مختلف، امکان ارائه روش های مختلف پرداخت و ارسال را به وجود می آورد. با استفاده از این پنل می توانید به گزارشات سیستمی که از تنوع اقلام و فراوانی کالاها ها در شعب مختلف وجود دارد باخبر شوید. در واقع ارائه ی این سرویس نوعی خدامات انبارداری نیز محسوب می شود.

پنل اختصاصی شاپکس

داشتن یک پنل اختصاصی به صاحبان کسب و کار این امکان را می دهد که با استفاده از ابزارهای مختلف در پنل از موارد مختلفی آگاه شوند. این خدمات شامل میزان درصد کالاهای مرجوعی، سابقه فروش محصولات، میزان رضایتمندی مشتریان و واکنش آن ها به خدمات شما و ….می باشد. معمولا مشتریان فروشگاه های اینستاگرامی از این مشکل گله دارند که در هنگام خرید با تاخیر یا عدم پاسخگویی در دایرکت مواجه می شوند.

با استفاده از پنل شاپکس این امکان را خواهید داشت که نظرات و پرسش های مشتریان را در قالب اکسل دریافت کنید. این قابلیت به صاحبان فروشگاه امکان مدیریت در این بخش مهم از کسب و کارهای آنلاین را می دهد. آن ها می توانند با استفاده از این قابلیت به همه ی پرسش های مشتریان پاسخ بدهند. همین امر باعث شده که پلتفرم شاپکس به عنوان یک سرویس فروشگاهی قدرتمند شناخته شده و خدمات آن فراتر از یک پلتفرم معمولی باشد.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا