مجلات

خدمات پست بین الملل چیست ؟

پست بین الملل یکی از بهترین خدماتی می باشد که بیشتر شرکت های پستی این خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند. بسیاری از افراد بستگانشان در خارج از کشور هستند و به همین دلیل مایل هستند که برای آنها کالاهایی را ارسال کنند، آنها می توانند از خدمات پست بین الملل استفاده کنند. البته باید بدانید زمانی که شما از فروشگاه های خارجی خرید می کنید هم با این روش بسته پستی شما ارسال می شود. روند و مراحلی که شرکت های پستی باید برای ارسال و دریافت کالاهای بین المللی سپری کنند دشواری های بیشتری نسبت به کالاهای داخلی دارد. بر همین اساس شرکت های پستی باید به خوبی با وظایف خود در این نوع از خدمات آشنایی داشته باشند تا به بهترین نحو عملکرد خود را انجام دهند.

خدمات و ویژگی های پست بین الملل :

 پست بین الملل خدمات متنوعی دارد که هر یک از شرکت ها این خدمات را برای رضایت مشتریان خود ارائه می دهند. برخی از این خدمات عبارت می باشد از :

پست سریع بین الملل – روشی مقرون‌به‌صرفه برای ارسال مرسولات پستی ...

1. پست اکسپرس :

یکی از بهترین خدماتی که شرکت ها برای پست بین الملل به مشتریان خود ارائه می دهند پست اکسپرس می باشد. زمانی که شما از این نوع خدمات استفاده کنید خیالتان راحت است که بسته پستی مورد نظر در کمترین زمان ارسال می شود. قیمت پرداختی در این روش بسیار به صرفه می باشد و نسبت به مزیت هایی که دارد به نوعی ارزان به شمار می رود. شما اگر از این روش استفاده کنید هر زمان که مایل باشید می توانید با استفاده از کد رهگیری بسته پستی خود را مورد رهگیری قرار دهید.

2. خدمات گمرکی :

بیشتر شرکت های پستی دارای انبار در فرودگاه امام خمینی هستند و به همین دلیل در کمترین زمان می توانند بارها و بسته های پستی شما را ترخیص نمایند. شما باید بدانید که هزینه ترخیص کالا جداگانه می باشد و در زمان انتخاب پست بین الملل این مسئله را کارشناسان شرکت به شما بازگو خواهند کرد.

3. صادرات :

یکی از خدمات دیگری که در پست بین الملل وجود دارد این است که شما می توانید برخی از کالاهای خود را از این طریق به کشورهای خارجی صادر کنید. کالاهایی تنها می توانند از این طریق صادر شوند که نیاز به مجوز نداشته باشند و البته برخی از آنها هم که نیاز به مجوز دارند را باید بررسی کنید و مجوز آنها را دریافت نمایید تا بتوانند به خارج از کشور ارسال شوند.

هم اکنون با ورود به سایت پستکس ، سفارش پست بین الملل خود را ثبت نمایید.

به یاد داشته باشید همواره می توانید به سایت پستکس وارد شده و در قسمت رهگیری مرسولات پستی کد رهگیری را وارد کرده تا از وضعیت بسته مطلع شوید .

تلگرام:
iranpostex@
اینستاگرام:
https://instagram.com/postex.ir
سایت:
www.postex.ir
تلفن تماس:
۰۲۱۹۱۳۰۰۱۵۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا