مجلات

خدمات شرکت حمل و نقلی پستکس

پستکس :

پستکس به عنوان یکی از بهترین شرکت های خدماتی حمل و نقل پستی در ایران شناخته می شود که هر فردی با هر نوع کسب و کار آنلاین و یا غیر آنلاین می تواند از خدمات پستی این شرکت استفاده کند. خدمات پستی که پستکس ارائه می دهد بسیار متنوع می باشد و هر یک از آن خدمات ویژگی های مختلفی دارد، خدماتی مانند اسنپ باکس، اوبار، چاپار و … که هر یک از این خدمات در کمترین زمان انجام می شود.  سرویس های خدماتی حمل و نقل در این شرکت متنوع می باشد و شما می توانید برای ارسال کالاهای درون شهری، برون شهری، پست خارجی، حمل درب تا درب و … استفاده کنید.

پستِکس

خدمات دهی :

 یکی از مهمترین خدمات دهی که پستکس دارد این است که امکان سنجیدن زمان و قیمت را با انواع سرویس های مختلف زمانی و همچنین با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می کند. اگر شما بسته پستی خود را می خواهید به خارج از کشور صادر کنید می توانید به این شرکت خدماتی اعتماد داشته باشید. چرا که سرویس های خارجی این شرکت دارای دو بخش صادرات و واردات می باشد و برای بسیاری از کشورهای دنیا حتی کانادا و آمریکا بسته های شما را ارسال می کند. فردی که فرستنده بسته پستی می باشد می تواند بلافاصله بارکد پستی آن کالا را دریافت کند تا بتواند رهگیری مرسولات پستی خود را در سامانه اینترنتی پستکس انجام دهد.

 از دیگر خدماتی که پستکس برای کسب و کارهای آنلاین دارد این است که سرویس پرداخت درب منزل را به مشتریان خود عرضه می کند. این روش اعتماد سازی بیشتری را بین مشتریان به وجود می آورد، بر همین اساس آنها زمانی که سفارش آنلاین دریافت می کنند ارسال آن را به این شرکت می سپارند. امنیت یکی از مهمترین مواردی می باشد که افراد برای ارسال بسته های پستی خود در سیستم حمل و نقل به آن اهمیت بسیار زیادی می دهند، پستکس امنیت کالاهای شما را تضمین می کند و یا هر یک از روش های پستی که شما مایل باشید بسته های تان را ارسال می کند. این سیستم حمل و نقل بین شهری، بیرون شهری و پست خارجی چندین سال است که خدمات دهی خود را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد و در این راستا اعتماد بسیاری از مشتریان را به دست آورده است. تمامی ممنوعات پستی و قوانینی که در ارسال کالا باید رعایت شود در این شرکت هم وجود دارد.  

تلگرام:
iranpostex@
اینستاگرام:
https://instagram.com/postex.ir
سایت:
www.postex.ir
تلفن تماس:
۰۲۱۹۱۳۰۰۱۵۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا