اخبار

پست می تواند هزینه های مردم و کشور را به شدت پایین بیاورد، یک دهه تلاش برای درج کدپستی، بر روی کارت ملی

وزیر سابق پست، تلگراف و تلفن، رمز موفقیت اقدامات و برنامه های دولت را ورود به عنوان خدمتگزار مردم دانست و گفت: (پست در شرایط حال، نیز می تواند به شدت ،هزینه های مردم و کشور را پایین بیاورد).

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست و حمل و نقل کالا ،و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیدمحمد غرضی وزیرپست، تلگراف و تلفن؛ در جلسه ی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر این موضوع که ، اگر به مردم ایران به عنوان کسی نگاه کنید،که می خواهید به او زندگی کردن یاد دهید، بدون شک باخته اید،وقتی مردم قبول کردند که انقلاب کنند، و وارد جنگ شدند، کشور با موفقیت زیادی روبرو شد، چراکه اگر مقابل مردم به عنوان ،خدمتگزار وارد شوید؛ همه چیز تولید و ایجاد می شود، درحالیکه اگر اینطور نباشد ،همه چیز از شما پس گرفته می شود.

وی افزود: تاریخ نشان داده ، که هر تکنولوژی که به دست مردم ایران رسید، به محض اینکه ،منافع حیاتی آن را متوجه شدند، سریعترر از مردم کشورهای دیگر، آن را جذب و بهره برداری کردند.

وزیر سابق پست، تلگراف و تلفن، با اشاره به تلاش هایی که صورت گرفته، برای بهره برداری از کدپستی، اظهار کرد: 10 سال تمام تلاش کردیم، تا کدپستی به همراه کدملی بر روی کارت شناسایی درج شود، که به محض درست شدن آن ، روستاییان به آن پیوستند ! چراکه با آن هویت پیدا کرده بودند.!

غرضی با بیان اینکه، اکنون نیز تحرکات شرکت ملی پست، می تواند هزینه های مردم و کشور را ،به شدت پایین بیاورد، تصریح کرد: باید با عنوان خدمتگزار با مردم برخورد داشته باشید، که در غیر اینصورت همه چیز از شما پس گرفته می شود.

وی توسعه ی رخ داده ،در حوزه ی ارتباطات را در دوره وزارت ،مدیون همراهی کردن با مردم دانست و ادامه داد: توسعه ی انجام شده وقتی درست شد ،که دولت توان اداره ی خودش را نداشت، و مردم وارد میدان شده بودند.

بنابه این گزارش، سیدمحمد غرضی، وزیر وقت پست، تلگراف و تلفن برای ارائه ی خاطراتی از توسعه های انجام شده ارتباطی ،به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آمد، تا به همراه تعدادی از مدیران پیشکسوت این حوزه ،در مرحله ی  تدوین تاریخ شفاهی وزارت ارتباطات ،مشارکت و همکاری، داشته باشد.

نوشته شده توسط فاطمه اسدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا