اخبار

پستِکس، خدمات پست خارجی را با قیمت قطعی معرفی کرد

شرکت پستکس به‌عنوان اولین هاب پستی ایران، به‌تازگی از سرویس پست خارجی یا بین‌المللی خود رونمایی کرده است.

این شرکت برای اولین بار در ایران می‌تواند خدمات پست خارجی را از درب تا درب و با امکان تایید قطعی قیمت ارایه دهد. اکثر شرکت‌های پست بین‌المللی در ایران فعالیت نمی‌کنند یا با محدودیت‌هایی مواجه هستند. شرکت پستکس که خودش را اولین هاب پستی ایران معرفی می‌کند، پیش از این خدمات متنوعی را در قالب ارسال مرسولات پستی ارایه کرده است.

این شرکت خدمات پست خارجی را با دو ویژگی مهم انجام می‌دهد: ارایه خدمات از درب تا درب و امکان تایید قطعی قیمت.

سرویس پست خارجی پستِکس با چندین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پست خارجی همکاری می‌کند که بین آن‌ها می‌توان به پی دی ای PDE، شیپیتو Shipito، آرامکس Aramex، چاپار Chapar، راه آسمان آبی Blue Sky Way و ماهکس Mahex اشاره کرد.

بیشتر

همکاری با شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی مانند پستِکس، یک پلتفرم قدرتمند برای ارسال بسته به سراسر جهان را فراهم می‌کند. این همکاری، پوشش پستی را به ۲۰۲ کشور در سراسر دنیا ارایه می‌دهد و به کاربران این پلتفرم امکان می‌دهد تا به تنوع وسیعی از کالاها به اقصی نقاط جهان دسترسی داشته باشند.

البته باید توجه داشت که سرویس پست خارجی پستِکس بر اساس قوانین بین‌المللی و قوانین داخلی کشورهای مبدا و مقصد انجام می‌شود و شامل تعرفه‌های گمرکی نیز خواهد بود.

بنابراین برای ارسال مرسوله بین‌المللی از طریق پستکس باید عکس کالا یا کالاهای مدنظر را در سامانه این شرکت آپلود کرده و شرکت سرویس‌دهنده را انتخاب کنید. در نهایت ظرف مدت حداکثر یک ساعت، قیمت قطعی ارسال مرسوله به شما اعلام خواهد شد.

💥کد تخفیف ۱۰ درصدی تحت عنوان “Foreign-Post” برای ثبت سفارش تا پایان فروردین💥

بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا