اخبار

برنامه های رفاهی کارکنان را، شرکت ملی پست تشریح کرد

سلگی در گفت و گو با دفتر روابط عمومی بیان کرد: با بهره گیری از عنصر خلّاقیت و ارتباط ، بدون هیچگونه هزینه ای زمینه ی ارتقاء خدمات رفاهی کارکنان شرکت ملی پست را فراهم کرده، و سایر بخش ها  شامل حمل و نقل و باربری و … نیز با نگاه سیستمی در حال بازنگری هستند.

وی در مورد پرداخت وام یکصد میلیون ریالی، با کارمزد شش درصدی ، گفت: بر حسب نظر مدیرعامل ،مبنی بر رعایت مساوات در بین کارکنان، دی ماه امسال به دوهزار وسیصد  نفر، از همکاران این وام پرداخت می شود ، و از بهمن ماه نیز مرحله ی دوم پرداخت وام ها، از طریق دو بانک قرض الحسنه مهر و رسالت آغاز خواهد شد.

او به موضوع خرید، موتورهای نامه رسانی اشاره کرد و افزود: براساس قراردادی که بزودی با شرکت نیرو محرکه ، و بانک عامل تامین اعتبار، منعقد خواهد شد، واگذاری موتور سیکلت ها از اوایل تابستان سال 98 انجام می شوند.

سرپرست اداره کل تامین، نگهداری و پشتیبانی، فراهم کردن خرید اقساطی فرش، از نمایندگی های شهر فرش را ، از دیگر اقدامات پشت عنوان کرد و گفت: به دنبال ثبت قرارداد با دو نمایندگی شهر فرش، همکاران می توانند از دی ماه امسال، با دریافت معرفی نامه از اداره کل تامین، نگهداری و پشتیبانی، اقدام به خرید فرش با اقساط دوازده ماهه، و بدون کارمزد ، با پنج درصد تخفیف نمایند.

وی همچنین ازهمکاری پست، با دو آژانس هواپیمایی نیز خبر داد و اظهار داشت: از اسفند ماه امسال، تمامی همکاران می توانند نسبت به تهیه بلیت سفر و تورهای مسافرتی، با شرایط ویژه، اقدام نمایند.

سلگی در خصوص استفاده از، کارت های مؤسّسه فرهنگی ورزشی پیام نیز گفت: این کارت ها برای کارکنان پست استان های تهران و البرز ارسال شده ، و در سایر استان ها نیز در حال رایزنی با مراکز تفریحی، و ورزشی هستیم ،تا شرایط استفاده از آنها را برای دیگر همکاران فراهم آوریم.

او در ادامه از راه اندازی سامانه ی رفاهی، نرم افزار جامع ساختمان، و همچنین تدوین سازی و کار مناسب، به منظور اصلاح الگوی مصرف، و استفاده ی بهینه از امکانات و ملزومات خبر داد و افزود: با راه اندازی سامانه ی رفاهی ،همکاران می توانند به صورت مستقیم ،با این اداره کل در ارتباط باشند، و درخواست های خود را مبنی بر، استفاده از فروشگاه های طرف قرارداد در سامانه ی تجارت الکترونیک، ثبت کنند.

سلگی در خصوص نرم افزار جامع ساختمان، نیز گفت: با فعال شدن این نرم افزار، اطّلاعات تمامی ساختمان ها وارد سیستم شده ، و آمار دقیقی از املاک و دارایی های پست، به دست خواهد آمد.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا