Uncategorized

درباره حمل و نقل بین المللی

معرفی حمل و نقل بین المللی

شرکت های بسیاری امروزه به حمل و نقل بین المللی می پردازند. این شرکت ها از بیشترین خدمات لجستیکی حمل کالا با سابقه ای درخشان برخوردار هستند. در واقع خدمات و سرویس رسانی فوق العاده ای را به مشتریان خود ارائه می دهند.

ترابری بار هوایی داخل و خارج را مورد پوشش قرار می دهد. همچنین از راه باربری هوایی واردات و صادرات آن صورت می گیرد. بنابراین حمل مدل های مختلفی از انواع کالای بزرگ و سایز بالا را انجام می دهند. در نتیجه این حمل و نقل به صورت های ترانزیتی، حیوانات، ترکیبی، چند وجهی، مسافری، باری و خصوصی نیز وجود دارد. حمل و نقل خصوصی مخصوص کالا هایی نایاب است، که از داخل کشور صادر می شود. این کالا ها گاهی خوراکی هستند و گاهی نیز غیر خوراکی می باشند. در واقع تمام این مدل ها در دسته حمل و نقل بین المللی قرار می گیرد.

حمل و نقل بین المللی

شرایط حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل بین المللی در حال حاضر در جوامع کنونی از سوی افراد سرمایه دار و پولدار بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. البته این نوع حمل و نقل کسب و کارهای بسیاری را راه اندازی نموده اند و البته همین طور به تعداد این کسب و کارها می توان افزود. در نهایت با گسترش ارتباطات تجاری و صنعتی کشورهای مختلف به اهمیت و کاربرد این نوع حمل و نقل به میزان بیشتری پی خواهیم برد.

برای ارسال و دریافت مرسوله از طریق روش های بین المللی دیگر استفاده از یک پیک موتوری و یا یک پیک درون شهری به تنهایی کمکی نخواهد کرد. بلکه در این بین نیاز است، امنیت جهانی در ارسال یک مرسوله کاملا رعایت شود. برای پست وارسال یک کالا از طریق مسیرهای بین المللی قوانین و اصولی وابسته به نوع آن حمل و نقل وجود دارد. اگر مسیر هوایی را برای این نوع حمل و نقل برگزینیم بایستی یک کد رهگیری دریافت کنیم و آن را تا انتهای ارسال و یا تحویل بسته به همراه داشته باشیم. اگر از نوع دریایی اقدام به ارسال و تحویل کالا می نماییم، باید اطلاعاتی را در زمینه ترخیص کالا کسب نماییم.

همچنین اگر حمل و نقل جاده ای را برای ارسال کالا برگزیده ایم، باید تمام مسائلی همچون بیمه نامه کالا و زمان تحویل و غیره را مورد نظر قرار دهیم. بنابراین شما با توجه به همه جوانبی که برای یک ارسال بین المللی بایستی در نظر گرفته شود، اقدام به ارسال و یا تحویل یک کالا در هر نقطه ای از جهان می کنید.

حمل و نقل بین المللی

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. ارسال مرسوله به خارج از کشور پروسه سختی هست که با پستکس میشه براحتی اونو انجام داد 👌👌

  2. ارسال مرسوله خارجی نیاز به پشتیبانی قوی دارد که پستکس این شرایط رو فراهم کرده

  3. پست خارجی شرایط ارسالش خیلی متفاوته با پست داخلی …که خوشبختانه پستکس این مورد رو به راحتی انجام میده

  4. خیلی عالیه که پستکس خدمات و سرویس رسانی فوق العاده ای تو این زمینه به مشتریان خودش ارائه میده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا