Uncategorized

ارسال مواد آزمایشگاهی در خارج از کشور با بیوپست

 خدمات بیوپست برای ارسال مواد آزمایشگاهی به خارج از کشور

بیوپست یا پست بیولوژیک یکی از خدمات ویژه پستکس برای ارسال مواد آزمایشگاهی ارائه شده است. با استفاده از این سرویس در کوتاهترین زمان ممکن می توانید مرسولات مورد نظرتان را به مقصد مورد نظرتان ارسال کنید. مهمترین ویژگی این سرویس پستی سلامت کامل نمونه های آزمایشگاهی است.

ارسال مواد آزمایشگاهی

همانطور که می دانید حمل و نقل و ارسال مواد آزمایشگاهی و پزشکی یکی از چالش برانگیزترین موارد در دنیای لجستیک به شمار می رود. ارسال مواد آزمایشگاهی به خارج از کشور معمولا به شیوه ی هوایی انجام می گیرد. با توجه به حساسیت هایی که در ارتباط با حمل مواد آزمایشگاهی وجود دارد لازم است که با استفاده از تجهیزات ویژه و بر اساس قوانین خاصی انجام بگیرد.

ارسال مواد آزمایشگاهی

تجهیزات مناسب ارسال مواد آزمایشگاهی در خارج از کشور با بیوپست

ارسال مواد آزمایشگاهی به خارج از کشور در  صورتی که با کوچکترین سهل انگاری مواجه شود امکان دارد آسیب های جبران ناپذیری را به وجود آورد. بنابراین بیوپست برای حفظ ایمنی از ابزارهای تخصصی استفاده می کند. بر اساس قوانینی که برای حمل این مرسولات در خطوط وضع شده است همه ی مواد آزمایشگاهی که مشمول UN3373 می شوند باید با پست سرد انتقال بدهند. با توجه به این ویژگی لازم است این مواد را به وسیله ی ظروف و تجهیزات ویژه ای ارسال کنند. این تجهیزات دارای یک بسته بندی اولیه و ثانویه هستند. بسته بندی ثانویه برای مواد حساس به صورت ضد نشت می باشد.

ارسال مواد آزمایشگاهی

یکی از ظروف مورد تایید IATA در بیوپست ظرف لاباکس می باشد. این ظروف یک محصول ایده آل می باشد. این ظرف بر اساس قوانین و استانداردهای IATA طراحی شده است. از مهمترین ویژگی های ظروف لاباکس بدنه­ی دو لایه و ضد نشت آن است که به وسیله­ی رک­های نگهدارنده از جنس فوم پشتیبانی می­شوند. این ویژگی ها باعث شده حمل نمونه های حساس و مواد آزمایشگاهی به وسیله خطوط هوایی به آسانی صورت بگیرد.

سخن پایانی

ارسال مواد آزمایشگاهی و نمونه های پزشکی به وسیله بیوپست می تواند به شدت خطر آفرین باشد. بنابراین فرایند ارسال را بر اساس پروتکل های خاصی انجام می دهند. یکی از مواردی که در حمل و نقل این مرسولات حائز اهمیت است حفظ کیفیت و تمامیت آن ها و جلوگیری از آلودگی محیط زیست می باشد. این امر نیاز به ابزار و ادوات خاصی دارد.

ارسال مواد آزمایشگاهی

ظروف پاتولوژی یکی از مهمترین تجهیزاتی هستند که از آن ها برای حمل مواد آزمایشگاهی و نمونه های حساس استفاده می شود. طراحی این ظرف ها به گونه ای است که می توانید نمونه ها را به تنهایی یا همراه با لوله های آزمایشگاهی درون آن قرار دهید. ساختار این باکس به شکلی است که در مقابل تغییرات فشار اتمسفر از مقاومت بالایی برخوردار است . این امر باعث شده که  برای انواع روش های حمل و نقل علی الخصوص حمل و نقل هوایی مناسب باشد. این ظروف به درب های پیچی از جنس EPDM مجهز شده اند که باعث می شود از هرگونه نشتی جلوگیری کنند. این ظروف از قابلیت هایی نظیر فریز کردن و اتوکلاو کردن برخوردار می باشد. یکی دیگر از مزایایی آن پایداری بالا در برابر حلال های رایج آزمایشگاهی و اسیدها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا