Uncategorized

تعریف شعب و مراکز خود در پنل شاپکس

چگونه شعب و مراکز خود را در شاپکس تعریف کنیم

پنل شاپکس به عنوان یک پلتفرم فروشگاهی است که در ابتدا با هدف ایجاد پست فروشگاهی به وجود آمد. این پلتفرم برای فروشگاه های اینترنتی خاص طراحی شد. اما به مرور زمان صاحبان کسب و کار و کلیه فروشگاه ها تمایل پیدا کردند که در این پلتفرم فعالیت کنند. بی شک مهمترین ویژگی شاپکس به عنوان یک پست فروشگاهی امکان تعریف آن در شعب و مراکز مختلف فروشگاهی است. اما این سوال وجود دارد که با تعریف این پلتفرم شعب مختلف فروشگاه ما به چه امکاناتی دسترسی خواهند داشت.

پنل شاپکس

امکانات موجود در پنل شاپکس

همانطور که می دانید شاپکس از لحاظ کیفیت و امکانات فراتر از یک پلتفرم فروشگاهی عمل می کند. شما می توانید با استفاده از این سرویس به محورها و اینتراکشن های اصلی فروش آنلاین دسترسی داشته باشید.

شاپکس در وهله اول به شما این امکان را می دهد که مشخصات اصلی کالای خود را بر روی پلتفرم انتشار دهید. این قابلیت شامل ارائه مشخصات محصولات است که با استفاده از آن می توانید قیمت، نوع، جنس و فراوانی کالای مورد نظرتان را به سادگی هرچه تمام تر در اختیار مشتریان قرار بدهید. شما می توانید برای هر کدام از شعب خود یک پنل اختصاصی تعریف کنید. با استفاده از این پنل مدیران فروشگاه ها می توانند به تولید محتوا بپردازند. در کنار تولید محتوا برای هر بخش توضیحات لازم را ثبت کنند.

قابلیت شخصی سازی

پلتفرم شاپکس برای کاربران خود یک فضای فروشگاهی چند رسانه ای یا مالتی مدیا را طراحی کرده است. این قابلیت به مشتریان شما امکان می دهد در کنار مشاهده ی توضیحات متنی به تماشای تصاویر و فیلم های مربوط به کالاها بپردازند. افراد در صورتی که مایل به خرید باشند می توانند با دسترسی آسان به درگاه های پرداخت در پنل شخصی شما محصول مورد نظر را خریداری کرده سپس شیوه ی ارسال آن را انتخاب کنند. مشتریان شما می توانند یه راحتی همه مراحل خرید را که شامل انتخاب کالا، پرداخت و شیوه ی ارسال است را انجام دهند.

پنل شاپکس

کنترل کیفیت در پنل شاپکس

پنل شاپکس دارای یک ویژگی منحصر به فرد دیگر نیز می باشد. شما با استفاده از این پنل امکان تعامل با مشتریان را به وجود می آورید. مشتریان نیز می توانند به راحتی به ارائه ی نظرات بپردازند. آن ها می توانند تجربیات خود را در زمینه خرید از فروشگاه شما را به اشتراک بگذارند. این عمل می تواند تولید کننده را در جهت بهبود فرایند تولید یاری کند. یکی دیگر از ویژگی های این قابلیت این است که تجربیات خریداران به مثابه تبلیغ برای پنل فروشگاهی شما به شمار می رود.

همانطور که می دانید یکی از مشکلات عدیده در فروشگاه های اینستاگرامی وجود دارد  عدم پاسخگویی در دایرکت است. شاپکس با ایجاد قابلیت خروجی به شکل اکسل این امکان را برای شما به وجود آورده است که به سادگی به مدیریت پرسش و پاسخ با مشتریان بپردازید. با استفاده از این روش دیگر هیچ سوالی بی پاسخ نخواهد بود و هیچ پرسشی دیر پاسخ داده نخواهد شد.این موارد باعث شده است که شاپکس به عنوان یک پلتفرم فوق العاده شناخته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا