معرفی شغل پستچی

معرفی شغل پستچی

فهرست مطالب پستچی کیست؟ وظایف پستچی مزایای شغل پستچی دانش و مهارت‌های لازم برای پستچی شدن پستچی کیست؟ پستچی یا نامه‌رسان فردی است که وظیفه تحویل نامه‌ها و بسته‌های پستی به افراد و کسب‌وکارها را بر عهده دارد. این شغل یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین حرفه‌ها در سیستم ارتباطات جوامع است. پستچی‌ها معمولاً برای اداره…

راه اندازی سرویس رایگان سامانه ی ردیابی کانتینرها و کشتیها در ایران

برای افزایش سرعت در توسعه ی زیرساخت ها ، و ناوگان هایی که در حوزه ی ترابری فعالیت می کنند ، استفاده از تکنولوژی بروز ،و ایجاد هماهنگی با ساز و کار های بین المللی، از عوامل تاثیرگذاری به حساب می آیند . تکنولوژی حمل و نقل بین المللی، به افرادی که از این خدمات…

ترانزیت کالا و کالای ترانزیتی چیست؟

ترانزیت کالا و کالای ترانزیتی چیست؟ ترانزیت کالا به ارسال کالا وحمل بار یا اقلام دیگری، که از طرف فروشنده ارسال شده اند، اما هنوز به خریدار نرسیده و در مسیر هستند. برای اینکه بتوانیم معنی حمل و نقل و ترانزیت کالا را بهتر بفهمیم، به این مثال توجه کنید. شرکت الف، بار کالایی را…

نماینده ی مردم شهرهای تبریز، اسکو وآذرشهر در مجلس شورای اسلامی : موفقیت های پست آذربایجان شرقی، مایه ی فخرمجموعه ی استان است

 جلسه شورای برنامه ریزی پست استان آذربایجان شرقی،  با حضور نماینده ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر ، در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. سعیدی، نماینده ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر، در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ، با تبریک هفته ی بسیج و وحدت و میلاد حضرت محمد (ص) ، کسب موفقیت…

رونق اقتصادی چابهار در گروی ايجاد زيرساخت ها

پس از افتتاح فاز نخست طرح های توسعه ی بندر چابهار، با ظرفيت تخليه و بارگيري سالانه هشت و نيم ميليون تن کالا ، باید همزمان،  زيرساخت های  حمل ونقل آن نيز به همين ميزان ايجاد و بهره برداری می شد. دغدغه ی جابجايی و حمل کالاهای وارد شده به بندر چابهار، باعث شده تا بسياری…

تمبرهای یادبود روز جهانی پست ، و هفته ی پلیس منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست ایران، تمبر یادبود روز جهانی پست در ابعاد (  44 *32 میلیمتر) و به ارزش 12هزار ريال ، در تیراژ 100 هزار سری، منتشر شد.که در این تمبر از( آرم اتحادیه جهانی پست، تمبر بعنوان نماد اصلی مبادلات پستی ، و همچنین نماد ارتباط فرهنگی مردم سراسر جهان،…

خیزش پست، به سمت مشتری مداری بیشتر

کیفیت کالا و محصولات ، حمل بار و هزینه پست،  امروزه یکی از مهمترین نیازهای مورد ارزیابی مردم ، در انتخاب کالا ، حمل و نقل و یا خدمت مورد نظرشان می باشد. کیفیت یک محصول یا خدمت رسانی ،همان چیزی است که مشتری نیاز دارد، از نگاه دیگر ، کیفیت عبارت است از توانایی…

پست جمهوری اسلامی ایران، برای دومین بار موفق به دریافت ،گواهینامه ی استاندارد آدرس نویسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست ایران ، اتحادیه ی پستی جهانی، امسال به منظور آگاهی از تغییرات احتمالی در فرمت آدرس نویسی ایران،  و تایید اعتبار این  گواهینامه ی اخذ شده در سال 2012، با استفاده از یک فرمت استاندارد، اقدام به بازنگری دوباره ی  الگوی S42 پست ایران را نمود، که با…

تفاوتهای پست عادی، سفارشی و پیشتاز

تفاوتهای پست عادی، سفارشی و پیشتاز سرويس پست عادی  اين سرویس، میتواند شامل پاکتهای نامه یا بسته باشد، که فرستندگان برروی آن‌ها تمبر چسبانده و در صندوق پستی می اندازند، يا به باجه‌های پستی تحويل می‌دهند و بسته های پستی، به ‌صورت عادی در جريان کار، مبادله و به مقصد ارسال می شوند ،و هيچگونه…

اجرایی شدن پروژه ی قیمت تمام شده خدمات پایه پستی، یک گام رو به جلو است

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست،در جلسه، ارزیابی عملکرد استان های گروه پستی 8، مهندس نعمتی ، معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، در سخنانی به اولویت های شرکت ملی پست اشاره کرد، و گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، دو پروژه ی جی نف و قیمت تمام شده به لحاظ ساختاری و…