اخبار

کسب و کارپست مطابق با شرایط روز گسترش می یابد.

طبق گزارشات شرکت ملّی پست، قادری عضو هیئت مدیره ،طی سفر به استان اصفهان با همراهی حسن جوادی،  مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی ، و همچنین و حمید باقری مدیر کل پست استان از قسمت های مختلف این اداره کل، بازديد و با كاركنان دیدار و گفتگو کردند.

 قادری ضمن دیدار با پخش کننده های بسته های پستی و کارکنان واحد های اجرایی بیان داشت: استان اصفهان یکی از بهترین خدمات را در بخش توزیع و پخش مرسولات پستی تحویل می دهد. که در نوع خود می تواند کم نظیر و  یا حتی بی نظیر باشد.

وی افزود: خوشبختانه در پست استان اصفهان، علاوه بر دادن خدمات نامه رسانی مطلوب، پرداختی های بالای 90درصد نیز به پخش کننده های پستی صورت گرفته است.

عضو هیئت مدیره در جمع پستچی های اصفهان تصریح کرد: با توجه به تغییر ماموریت های پست، به سمت کالا و بسته شاهد افزایش 37درصدی در امانات  پستی نسبت به سال گذشته هستیم.

 امکانات و ظرفیت شبکه پستی نشان دهنده ی  پتانسیل بالا، جهت جذب بسته و کالای بیشتری است، که لازم است با تحویل مطلوب و باکیفیت، در توزیع و پخش مرسوله های پستی، بهترین خدمات را داشته باشید.

عضو هیئت مدیره دقت ، سرعت عمل و امنیت  در ارسال و توزیع مرسوله های پستی را از شاخصه های کیفیت در این قسمت دانست و گفت: رعایت این موارد از حساسیت و ویژگی خاصی برخورداراست و موفقیت شبکه پستی،  به عنوان برند محبوب مردم در این سه امر مهم ،می تواند رقم بخورد.

قادری افزود :اصفهان یکی از شهرهایی است که رعایت 50 درصدی نیروها  را در توزیع و پخش، محقق کرده ، وامیدواریم با استاندارد سازی ابزارهای نامه رسانی، به لحاظ پوشش و وسیله نقلیه، اعتبار و ونام شرکت پست را توسعه دهیم.

وی بیان داشت: امیدواریم با تیم جدید ، کسب و کار را منطبق شرایط روز، افزایش داده ،و ضمن افزایش درآمد کارکنان ، شرایط بهتری از لحاظ اقتصادی فراهم کنیم.

عضو هیئت مدیره با اشاره به این موضوع که بسته جدید برند پست که شامل: لباس ، موتور نامه رسانی و هویت بصری شرکت ملی پست، با رنگ و لعاب جدید در دست بررسی و طراحی است گفت: بخش نامه رسانی در پست بسیار حائز اهمیت است که با تقویت زیر ساخت ها، عملیات توزیع مرسولات پستی، توسط ماموران پخش، تا حدی راحت تر خواهد شد.

تیم خبری پست بار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا