پست

connected home و نقش آن در بهبود پست

پست یکی از بزرگترین نهادهای اجتماعی است که در سال های اخیر برای همگام شدن با تغییرات عرصه فناوری به هوشمند سازی با ساخت اپلیکیشن هایی همچون connected home توجه ويژه اي داشته است و نهایت تلاش خود را کرده تا با بهره مندی از این فضا قادر به حفظ پويايي و کارآمدی خود باشد‌. نهاد پستی همانند گذشته در روابط بين‌الملل دارای جایگاهی شايسته است.

connected home

هوشمند سازی لازمه دستیابی به پست کارآمد

لازمه دستیابی به پست کارآمد و پویا هوشمند سازی است. مهمترین کارکرد و وظیفه پست خدمات رسانی می باشد و این مساله قبل از ارائه خدمات، در زمان ارائه خدمات و پس از ارائه آن باید قادر به رفع نیازهای مشتریان باشد. پست همچنین باید بتواند تا کارآمدی خود را در بازار رقابت حفظ کند زیرا مهمترین عامل پیشرفت در حوزه های مختلف مولفه رقابت سالم خواهد بود. یکی از برنامه های هوشمند سازی پست اپلیکیشن connected home است.

در شرایط هوشمند سازی مصرف کننده با در نظر گرفتن عواملی همچون کیفیت، قیمت، تنوع سرویس و خدمات حق انتخاب خواهد داشت. لازم به ذکر است این هوشمند سازی باعث شده شاخص های قیمت و تنوع خدمات پس از فروش، دارای وضعیت مطلوبی باشد. پست با در نظر گرفتن کیفیت و ایجاد تسهیلات برای مشتری برای دستیابی به این مهم قصد انجام اقدامات مختلف را دارد. در صورت ایجاد فضای رقابتی با رعایت اصول حرفه ای و رقابت سالم در آینده پست به صورت قابل توجهی رشد خواهد یافت.

 Connected home و نقش آن در پست

محرک دیگر برای سرویس های جدید، connected home است. در این اپلیکیشن لوازم خانگی بیشتری به شبکه های اینترنتی اتصال می یابند. در نتیجه می توانند اطلاعاتی در رابطه با وضعیت خود را به نحو مطلوب اشتراک گذاری کنند. اپلیکیشن connected home برای سفارش خودکار آمازون این خدمات را به شما ارائه خواهد داد که اجناس خریداری شده از فروشگاه های آنلاین آمازون در صورت نیاز به جایگزینی برای بار مجدد سفارش داده شوند. گام بعدی برای شرکت های پستی، تحویل مرسولات می باشد که باید برای ارائه سرویس به متقاضیان شیوه های ابداعی جدید یافت شود.

آنچه واضح است، حضور روزافزون تکنولوژی هایی از قبیل اپلیکیشن connected home در زندگی عصر جدید می باشد که تا حد زیادی رفاه و آسایش را برای شما به همراه خواهد داشت. به طور کلی می توان گفت استفاده از پست در حال حاضر از سفرهای غیر ضروری  جلوگیری به عمل آورده و در توسعه شهری تاثیر مستقیم دارد.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا