معاون وزیر خواستار مدیریت هوشمندانه، در سه ماهه ی پایانی سال شد

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، مهندس نعمتی درروز شنبه در جلسه ی ارزیابی عملکرد استان ها، براساس شاخص […]

ارائه خدمات با کیفیت، مهمترین اصل مشتری مداری است.

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل در جلسه ی ارزیابی واحدهای اجرایی شبکه ی پستی گفت: ارائه ی […]

نگاه سیستمی و خرد جمعی، عامل موفقیت منطقه ی جنوب غرب

درآمد منطقه ی جنوب غرب تهران ، در حمل بار و باربری امسال نسبت به هفت ماه سال گذشته، بیش […]

برگزاری سومین جلسه ی ستاد اقامه نماز ،پست استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی اداره پست استان مرکزی،سومین جلسه ی  ستاد اقامه ی نماز، با حضور چراغی مدیر کل پست […]

دیدار مدیران پست، و بنیاد شهید استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان مرکزی،  دیروز همزمان با اولین روز از فصل زمستان، ،محمد علی چراغی […]

ارائه خدمات پستی، تا ساعت 24 در باجه شبانه

مقصودی در گفت و گو با دفتر روابط عمومی پست افزود: این باجه با هدف دسترسی بیشترمردم به خدمات پستی […]

سامانه ی تحت موبایل رهگیری، خطوط رهسپاری، شرکت ملی پست عملیاتی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، میرزاییدرعصر روز یکشنبه، در جلسه ی مشترکی که با حضور براتی مدیر عامل […]

برنامه های رفاهی کارکنان را، شرکت ملی پست تشریح کرد

سلگی در گفت و گو با دفتر روابط عمومی بیان کرد: با بهره گیری از عنصر خلّاقیت و ارتباط ، […]

توسعه همکاری پست و وزارت امور خارجه، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت

مدیرعامل، توسعه ی بسترهای الکترونیکی عرضه ی خدمات را نیز یادآور شد و گفت: امروزه بیشتر مردم، و تولید کنندگان، […]

بازدید مدیر نمایندگی پخش پیامهای بازرگانی صدا و سیما ، از پست استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان مرکزی، متکایی مدیر نمایندگی پخش  انحصاری پیامهای بازرگانی صدا و سیما،با حضور […]

همکاری های پست با بنیاد شهید و امور ایثارگران گسترش می یابد

تفاهم نامه ی توسعه همکاری های شرکت ملّی پست و بنیاد شهید و امور ایثارگران ، با حضور مهندس نعمتی […]

همسو شدن با پست نوین، نیازمند داشتن برنامه ای سیستمی، نظامند و قابل ارزیابی می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملّی پست، نعمتی  در جلسه ای که با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران کل […]

1 31 32 33 34 35 45