انواع شرکت‌های لجستیکی؛ از 1PL تا 5PL

در دنیای پرشتاب تجارت امروز، لجستیک به ستون فقرات موفقیت کسب‌وکارها تبدیل شده است. انتخاب شرکت لجستیکی مناسب می‌تواند زنجیره […]

افزایش رضایت مشتری با بهبود تجربه حمل‌ونقل و شفافیت در زنجیره تامین

در دنیای رقابتی امروز، رضایت مشتری یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت هر کسب‌وکاری محسوب می‌شود. تحویل‌های ناموفق یا تأخیر در […]

چرا با خطای «چنین مرسوله‌ای تحویل شرکت پستی نگردیده است» مواجه می‌شویم؟

رهگیری مرسوله‌های پستی یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران و فروشندگان اینترنتی است. بسیاری از کاربران هنگام وارد کردن بارکد در […]

اگر مرسوله‌ام گم شد چه کنم؟ مراحل پیگیری مرسوله گم شده و دریافت خسارت

گم شدن بسته پستی، تجربه‌ای است که می‌تواند برای هر خریدار یا فروشنده پیش بیاید. چه یک سفارش شخصی کوچک […]

کدام مشتری، کدام روش ارسال؟

در دنیای حمل‌ونقل و ارسال مرسوله، همه مشتری‌ها شبیه به هم نیستند. هر کدام انتظارات، نیازها و اولویت‌های متفاوتی دارند. […]