معاون فنی و بازرگانی، از رشد 27 درصدی امانات پستی خبر دادند

یه گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، احمدی در این جلسه که در روز سه شنبه برگزار شد افزود: در شرایط رکود نامساعد اقتصادی حوزه های کسب و کار، بی شک آنچه که باعث رشد و پیشرفت شبکه می باشد، ارتقاء و بهبود کیفیت خدمات می باشد. احمدی، نظارت هوشمند بر کیفیت خدمات پستی، و…

مدیریت هزینه ها ، و درآمد پایدار، دو شاخص اصلی تقویت شبکه پستی است

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست ایران، مهندس نعمتی که بعد از ظهر دیروز به مناسبت روز حسابدار، در جمع کارکنان امور مالی و ذیحسابان، سخن می گفتند، ضمن تبریک روز حسابدار ، به مجموعه کارکنان حوزه ی مالی شرکت اظهار داشت : مدیریت هزینه های پستی و درآمد،  به عنوان دو شاخص از…

مهندس نعمتی ، روند عملیات پستی در مرکز ملی پردازش و مبادله ی پستی را مورد بازدید قرار داد

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست،مهندس نعمتی، روز پنجشبه در بازدیدی که به همراه جان بزرگی دبیر هیئت مدیره و امور استانها، هادی مدیر کل پست جنوب غرب تهران ، بیرانوند مدیر کل امور مالی، و جمعی دیگر از مسئولان انجام شد، بر لزوم حفظ جایگاه پست، و تامین هرچه بیشتر رضایتمندی مشتریان ،…

معاون وزیر خواستار مدیریت هوشمندانه، در سه ماهه ی پایانی سال شد

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، مهندس نعمتی درروز شنبه در جلسه ی ارزیابی عملکرد استان ها، براساس شاخص های برنامه ی استراتژیک، افزود: اجرای سیاست های دولت، تحقق برنامه ی ششم توسعه و رشد ترافیک ، با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های استانی و محلی، می بایست در اولویت اقدامات قرار…

ارائه خدمات با کیفیت، مهمترین اصل مشتری مداری است.

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل در جلسه ی ارزیابی واحدهای اجرایی شبکه ی پستی گفت: ارائه ی خدمات با کیفیت مهمترین اصل مشتری مداری است، که می تواند در جهت افزایش رضایت آنان و حفظ حقوق شهروندی نقش موثری داشته، و نهایتا توسعه ی بازار را به دنبال داشته باشد. به گزارش…

نگاه سیستمی و خرد جمعی، عامل موفقیت منطقه ی جنوب غرب

درآمد منطقه ی جنوب غرب تهران ، در حمل بار و باربری امسال نسبت به هفت ماه سال گذشته، بیش از 19/7 درصد رشد مطلوب داشته است. همچنین این منطقه موفق شده 100/3 درصد، از درآمد پیش بینی شده را تحقق سازد.  در بحث ترافیک نیز امسال، منطقه در حال سپری کردن وضعیت بسیارمناسبی است…

برگزاری سومین جلسه ی ستاد اقامه نماز ،پست استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی اداره پست استان مرکزی،سومین جلسه ی  ستاد اقامه ی نماز، با حضور چراغی مدیر کل پست استان مرکزی ،شاه جانی معاون پشتیبانی،عباسی معاون فنی،جهانشاهلو دبیر ستاد اقامه ی نماز، و دیگر اعضا، در سالن جلسات اداره کل پست استان مرکزی، برگزار گردید. مدیر کل پست استان مرکزی، در ابتدای جلسه، با…

دیدار مدیران پست، و بنیاد شهید استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان مرکزی،  دیروز همزمان با اولین روز از فصل زمستان، ،محمد علی چراغی مدیر کل پست استان مرکزی ، با حضور در دفتر انصاری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.  در این دیدار که آقایان : عباسی معاون فنی و بازرگانی،…

ارائه خدمات پستی، تا ساعت 24 در باجه شبانه

مقصودی در گفت و گو با دفتر روابط عمومی پست افزود: این باجه با هدف دسترسی بیشترمردم به خدمات پستی و باربری، در ساعات غیراداری و مشتری مداری بهتر، در فاز اول در دفتر پستی منطقه جنوب غرب ، واقع در  چهارراه لشگر راه اندازی شده است، که در صورت استقبال شهروندان از خدمات پستی…

سامانه ی تحت موبایل رهگیری، خطوط رهسپاری، شرکت ملی پست عملیاتی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، میرزاییدرعصر روز یکشنبه، در جلسه ی مشترکی که با حضور براتی مدیر عامل شرکت آناد، مدیران کل و کارشناسان پست استانها، و مدیر کل توسعه ی زیرساخت و امنیت شبکه ، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده بود، به تشریح نحوه ی عملکرد، و ویژگی ها و خصوصیات…